Metodičke pretpostavke rada u području edukacije (CROSBI ID 528471)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ružić, Elida
hrvatski
Metodičke pretpostavke rada u području edukacije
Krajnji efekti odgojno-obrazovnog procesa ne ovise samo u njegovoj pripremi i organizaciji, nego i o spremnosti nastavnika da ga interpretira i realizira na najbolji mogući način. Štoviše, hoće li nastavnik kod učenika pobuditi zanimanje za vježbanjem, poticati ih na vježbanje, te hoće li tjelesno vježbanje prihvatiti kao trajnom svojinom više ovisi o metodičkoj osposobljenosti nastavnika, nego o drugim uvjetima. Ostvariti danas što veći utjecaj tjelesnog vježbanja na rast i razvoj učenika, a sutra prakticirati tjelesno vježbanje kao svakodnevnu potrebu, predstavlja i za učenike i za nastavnika puno više od ostvarenja postavljenih ciljeva i zadaća tjelesne i zdravstvene kulture, da ne kažemo krajnjega cilja našega rada.
metodičke pretpostavke; edukacija
nije evidentirano
engleski
Metodical presumptions work in the field of education
nije evidentirano
metodical presumptions; education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
349-351-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE
Findak, Vladimir
Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS)
953-95082-2-3
Podaci o skupu
16. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske
predavanje
19.06.2007-23.06.2007
Poreč, Hrvatska