Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije (CROSBI ID 528387)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije // ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE / Findak, Vladimir (ur.). Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2007. str. 26 - 31-x

Podaci o odgovornosti

Prskalo, Ivan ; Babin, Josip

hrvatski

Antropološke, metodičke, metodološke i stručne pretpostavke rada u području edukacije

U pregledu antropoloških, metodičkih, metodoloških i stručnih pretpostavki rada u području edukacije prikazane su specifičnosti najmasovnijeg područja primijenjene kineziologije. Ta masovnost ujedno je osnovni „ light“ motiv koji ima presudan utjecaj na ostale pretpostavke koje se moraju poštovati u ovom području. Iako su te pretpostavke ovdje analitički prikazane one su međusobno toliko isprepletene da npr. kineziološka metodika u edukaciji vrlo često ističe u prvi plan antropološke pretpostavke što je i za očekivati s obzirom da je u njenom središtu čovjek i to u svom najosjetljivijem ali i najperspektivnijem dijelu. Također su jasne veze metodike i metodologije te metodologije i antropologije. Kineziolog, učitelj ili odgojitelj - stručnjak je u kojem su sadržani i kineziolog i učitelj i odgojitelj a prostor njegovog djelovanja je toliko značajan i toliko osjetljiv da se može sa sigurnošću tvrditi kako je vrlo malo ljudskih djelatnosti koje toliko naglašeno mogu utjecati na čitav niz osobina, sposobnosti, informacija kako to može dobro organizirano vježbanje od najranije ljudske dobi pa do kasne starosti pod uvjetom da se poštuju navedene antropološke, metodičke i metodološke pretpostavke u svom jedinstvu i potpunoj integraciji. Međutim za njihovo poštivanje nije dovoljna samo dobra volja već sustavan rad u obrazovanju ovih stručnjaka čiji opseg obrazovanja nikad nije dovoljan s obzirom na značaj posla koji obavljaju te bi trebao zadržati cjeloživotni kontinuitet.

kineziološka edukacija; antropologija; metodika; metodologija

nije evidentirano

engleski

Antropological, metodical, metodological and professional presumptions work in the field of education

nije evidentirano

kinesiological education; anthropology; methodics; methodology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

26 - 31-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ANTROPOLOŠKE, METODIČKE, METODOLOŠKE I STRUČNE PRETPOSTAVKE RADA U PODRUČJIMA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE

Findak, Vladimir

Poreč: Hrvatski kineziološki savez (HKS)

953-95082-2-3

Podaci o skupu

16. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske

pozvano predavanje

19.06.2007-23.06.2007

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija