E-learning : oblikovanje sadržaja i primjena u nastavi (CROSBI ID 528359)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sajko, Mario ; Rabuzin, Kornelije ; Zlatović, Miran
hrvatski
E-learning : oblikovanje sadržaja i primjena u nastavi
Bolje iskorištavanje vremena, smanjenje troškova obrazovanja, učinkovitije učenje i upravljanje učenjem od strane korisnika motivi su koji potiču promjene u načinu prenošenja znanja i učenja. Kao nadopuna i/ili zamjena klasičnom formalnom školskom obliku učenja i neformalnom učenju izvan školskog sustava usvaja se i uvodi novi oblik učenja, tzv. e-učenje (eng. e-learning). To je oblik učenja na daljinu podržan informatičko-komunikacijskom tehnologijom (ICT-om) i brzim računalnim mrežama. Sustavi za e-učenje mogu se izraditi pomoću većeg broja različitih programskih alata, a postoji i nekoliko individualnih strategija i metoda razvoja. Osim samostalnih pokušaja u oblikovanju i izradi sustava za e-učenje, neke organizacije pokušavaju stvoriti univerzalni pristup razvoja i oblikovanja e-learning sadržaja. Jedan od najuspješnijih pokušaja na tom području je SCORM model. U skladu s potrebom unapređivanja nastavnog procesa, procesa učenja i prenošenja znanja, i na Fakultetu organizacije i informatike krenulo se s projektom razvijanja sustava za e-učenje. Cilj je projekta bio podržati i unaprijediti klasične oblike prenošenja znanja primjenom ICT-a. U sklopu projekta započeto s izradom sustava za upravljanje učenjem na daljinu te prilagodbom nastavnih materijala i samog nastavnog procesa na spomenutu tehnologiju.
internet; učenje; e-learning; SCORM; nastavni sadržaji
nije evidentirano
engleski
E-learning : content design and application in class
nije evidentirano
internet; learning; e-learning; SCORM; learning contents
nije evidentirano
Podaci o prilogu
149-156.
2005.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
CASE 17 : Zbornik radova
Opatija:
Podaci o skupu
CASE 17
predavanje
13.06.2005-15.06.2005
Opatija, Hrvatska