Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učimo mlade (CROSBI ID 132375)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Karleuša, Barbara ; Tonšić, Nevena ; Bukarica, Igor ; Matijević, Ivana ; Ferenac-Grubišić, Aleksandar ; Tanjga, Alenka Učimo mlade // Hrvatska vodoprivreda, 16 (2007), 173; 56-58

Podaci o odgovornosti

Karleuša, Barbara ; Tonšić, Nevena ; Bukarica, Igor ; Matijević, Ivana ; Ferenac-Grubišić, Aleksandar ; Tanjga, Alenka

hrvatski

Učimo mlade

Afirmacija hidrotehnike u širem smislu nastoji se postići kroz formalizirane oblike rada sa studentima, ali isto tako i uključivanjem studenata u neformalne oblike nastave kakvim se može smatrati i projekt suradnje Fakulteta sa dječjim vrtićem Galeb (Grad Rijeka) tijekom ljetnog semestra ak.god. 2005/06. Studenti 4. godine studija, hidrotehničkog usmjerenja sudjelovali su u edukaciji mališana o problematici odvodnje otpadnih voda, te o pročišćavanju istih, u cilju razvijanja dječje svijesti o važnosti očuvanja okoliša i vlastite uloge u tome. Iako je osnovna ideja krenula od odgojiteljice iz vrtića koja se Fakultetu obratila preko foruma na Fakultetskim web- stranicama, studenti i nastavnik predmeta koji pokrivaju navedenu problematiku (Odvodnja i Čišćenje pitkih i otpadnih voda) su se rado odazvali. Osmišljen je plan za organiziranje radionice-igraonice i definiran termin njenog održavanja. Studenti su osmislili izradu slikovnica i kompjutorske prezentacije vezane uz navedenu problematiku te izradu makete pojednostavljenog sustava odvodnje i uređaja za pročišćavanje. Studenti su u slobodno vrijeme izradili sve što je bilo planirano te uz pratnju nastavnika na dan 28. travnja 2006 održali radionicu u prostorima vrtića. Radionica je bila vrlo uspješna i donijela je veliko zadovoljstvo svim uključenima: prvo mališanima jer su kroz igru, slikovnice, prezentacije i korištenje makete naučili puno novina, zatim tetama jer su djeca na „ stručniji“ način dobila odgovore na svoja pitanja, nakon toga studentima jer su se osjećali društveno korisnima i pri tom razvili niz kompetencija kao i nastavniku jer je uspio u razvijanu istih kod studenata na interesantnom zadatku znatno drugačijem od tradicionalnih predavanja i vježbi.

zaštita okoliša ; edukacija

nije evidentirano

engleski

Teaching the young

nije evidentirano

environment ; education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (173)

2007.

56-58

objavljeno

1330-321X

Povezanost rada

Građevinarstvo