Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti (CROSBI ID 4615)

Autorska knjiga | priručnik

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti. Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske, 2007

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

hrvatski

Znanje o potrošačima - odrednica ostvarivanja konkurentske prednosti

Za ostvarivanje uspjeha na dugoročnoj osnovi, kao i za ostvarivanje konkurentske prednosti poduzetničkih subjekata, potrebno je znanje, i to prvenstveno znanje o onima koji su poduzetničkom subjektu i najvažniji, a to su njegovi krajnji potrošači ili poslovni kupci. Znanje o potrošačima znači spoznati i uvažiti njihove osobitosti i ponašanja u procesu kupnje, te prilagoditi ponudu njihovim potrebama i željama. Ovome bismo još mogli dodati i izuzetno veliko ekonomsko i općedruštveno značenje ponašanja potrošača, osobito zbog činjenice što je ono uzročno-posljedično povezano s gospodarskim i općedruštvenim razvitkom. Naravno, ponašanje potrošača ima izuzetno veliko značenje na marketinške napore svakoga poduzetničkog subjekta pa zato saznanja o ponašanju potrošača konkretnih proizvoda ili usluga nedvojbeno predstavljaju informacije od presudnog značenja za donošenje marketinških odluka poduzetničkog subjekta. Zato, neovisno o tome posluje li poduzetnički subjekt s krajnjim potrošačima ili poslovnim kupcima, potrebno je da iste upozna i uspostavi s njima odnose kojima će ih osvojiti, zadržati i jačati međusobnu suradnju. Upoznati krajnje potrošače, kao i poslovne kupce, znači zapravo upoznati njihove osobitosti i ponašanje u procesu kupnje. Zadržati krajnje potrošače i poslovne kupce na način da postanu vjerni i da proširuju svoje poslovanje s poduzetničkim subjektom nije jednostavno, ali je moguće. U tu svrhu potrebno je razviti partnerske odnose s krajnjim potrošačima i poslovnim kupcima o čemu se, također, govori na stranicama ovog priručnika.

kupac; marketing; poduzetništvo; potrošač; ponašanje potrošača;

nije evidentirano

engleski

Knowledge about the consumers - a determinant of the competitive advantage realization

nije evidentirano

buyer; consumer; consumer behavior; entrepreneurship; marketing;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske

2007.

978-953-7509-00-2

60

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija