Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 299134

Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge


Grbac, Bruno; Meler, Marcel
Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge, Zagreb: Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, 2007 (prirucnik)


Naslov
Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge
(Realization of the business idea - from idea to product/service)

Autori
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Grad
Zagreb

Godina
2007

Stranica
68

ISBN
978-953-7509-01-9

Ključne riječi
marketing; poduzetništvo; proizvod; usluga;
(entrepreneurship; marketing; product; service)

Sažetak
Primjenom marketinške koncepcije poslovno razmišljanje poduzetničkih subjekata znakovito se mijenja na način da proizvod nije i ne smije biti tek jednostavni rezultat procesa proizvodnje, već isključivo rezultat tržišnih potreba i zahtjeva. Svaki potrošač, koji kupuje proizvode ili koristi usluge poduzetnika, je sudac koji na tržištu propituje i završno ocjenjuje koji će proizvod ili uslugu kupiti i naposljetku i potrošiti, odnosno koristiti. Što to znači dalje? To znači da će poduzetnik koji nudi najbolji proizvod ili najbolju uslugu uspjeti, naravno u odnosu na konkurenciju koja na tržištu postoji, osvojiti tržište, bez obzira o kojoj se njegovoj veličini radi. U ovom se priručniku zato daje osobit naglasak na poznavanje tzv. koncepcije životnog ciklusa proizvoda koja, zapravo, predstavlja strateško promišljanje svih aktivnosti vezanih za proizvod kao temeljni element marketinškog miksa, a time i ujedno predstavlja i rezultat financijskih očekivanja koja se trebaju operacionalizirati pozitivnim financijskim učincima, naravno ukoliko je ispunjen temeljni marketinški preduvjet, a to je zadovoljenje potreba potrošača. Očito da poduzetnici, bez obzira jesu li mali ili veliki, jesu li proizvođači ili pružaju usluge, u danas bitno zaoštrenim uvjetima gospodarenja, moraju voditi aktivnu politiku realizacije poslovnih ideja koje se odnose na razvijanje novih proizvoda, odnosno usluga, a pretpostavka za to je i poznavanje tog procesa, kako je i postavljen u podnaslovu ovog priručnika, od generiranja ideje do lansiranja konkretnog, novog proizvoda, odnosno usluge.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Marcel Meler, )
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Grbac, Bruno; Meler, Marcel
Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge, Zagreb: Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, 2007 (prirucnik)
Grbac, B. & Meler, M. (2007) Realizacija poslovne ideje - od ideje do proizvoda/usluge. Zagreb, Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva.
@book{book, year = {2007}, pages = {68}, keywords = {entrepreneurship, marketing, product, service}, isbn = {978-953-7509-01-9}, title = {Realization of the business idea - from idea to product/service}, keyword = {entrepreneurship, marketing, product, service}, publisher = {Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetni\v{s}tva}, publisherplace = {Zagreb} }