Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 299132

Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja


Grbac, Bruno; Meler, Marcel
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja, Zagreb: Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, 2007 (prirucnik)


Naslov
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja
(Marketing planning - precondition of the successful development)

Autori
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena

Izdavač
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Grad
Zagreb

Godina
2007

Stranica
64

ISBN
978-953-96311-9-0

Ključne riječi
konkurentska prednost; marketing; marketinški plan; marketinško planiranje;
(competitive advantage; marketing; marketing plan; marketing planning)

Sažetak
Poduzetnički subjekti u tržišnim uvjetima gospodarenja neizostavno moraju biti marketinški usmjereni, što znači da se ponajprije trebaju ustanoviti potrebe potrošača na tržištu, njihove želje, namjere i očekivanja u svezi s proizvodima, a tek na temelju dobivenih informacija donositi odluke kakav će proizvod proizvesti, s kakvim svojstvima, u kakvoj ambalaži, kakvog dizajna i ostalih obilježja, a naravno odlučuje se i o njegovoj cijeni, distribuciji i promociji, ali u suglasju s informacijama dobivenim istraživanjem. Sve nabrojane aktivnosti ujedno predstavljaju temelj marketinške koncepcije o kojoj se u ovom priručniku govori. I u ovoj koncepciji se želi ostvariti dobit, ali prethodnim zadovoljenjem potrošača. Kako bi se u prethodno navedenom uspjelo, između ostaloga, potrebno je izvršiti i marketinško planiranje, kojim se utvrđuju mogućnosti koje postoje na tržištu za širenje poslovanja kao i snage s kojom se raspolaže i s kojom se namjerava iskoristiti te mogućnosti. U ovom se priručniku upravo zato daje osvrt na temeljne postavke marketinga i poslovanje na marketinškim načelima, s jedne strane, te potom iznosi način izrade marketinškog plana. Marketinški plan, pritom, predstavlja polaznu točku marketinških napora poduzetničkog subjekta kojima on na tržištu može pokušati ostvariti konkurentsku prednost i biti bolji i brži od konkurencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Marcel Meler, )
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Bruno Grbac, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Grbac, Bruno; Meler, Marcel
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja, Zagreb: Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, 2007 (prirucnik)
Grbac, B. & Meler, M. (2007) Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja. Zagreb, Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva.
@book{book, year = {2007}, pages = {64}, keywords = {competitive advantage, marketing, marketing plan, marketing planning}, isbn = {978-953-96311-9-0}, title = {Marketing planning - precondition of the successful development}, keyword = {competitive advantage, marketing, marketing plan, marketing planning}, publisher = {Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetni\v{s}tva}, publisherplace = {Zagreb} }