Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja (CROSBI ID 4612)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
hrvatski
Marketinško planiranje - preduvjet uspješnog razvoja
Poduzetnički subjekti u tržišnim uvjetima gospodarenja neizostavno moraju biti marketinški usmjereni, što znači da se ponajprije trebaju ustanoviti potrebe potrošača na tržištu, njihove želje, namjere i očekivanja u svezi s proizvodima, a tek na temelju dobivenih informacija donositi odluke kakav će proizvod proizvesti, s kakvim svojstvima, u kakvoj ambalaži, kakvog dizajna i ostalih obilježja, a naravno odlučuje se i o njegovoj cijeni, distribuciji i promociji, ali u suglasju s informacijama dobivenim istraživanjem. Sve nabrojane aktivnosti ujedno predstavljaju temelj marketinške koncepcije o kojoj se u ovom priručniku govori. I u ovoj koncepciji se želi ostvariti dobit, ali prethodnim zadovoljenjem potrošača. Kako bi se u prethodno navedenom uspjelo, između ostaloga, potrebno je izvršiti i marketinško planiranje, kojim se utvrđuju mogućnosti koje postoje na tržištu za širenje poslovanja kao i snage s kojom se raspolaže i s kojom se namjerava iskoristiti te mogućnosti. U ovom se priručniku upravo zato daje osvrt na temeljne postavke marketinga i poslovanje na marketinškim načelima, s jedne strane, te potom iznosi način izrade marketinškog plana. Marketinški plan, pritom, predstavlja polaznu točku marketinških napora poduzetničkog subjekta kojima on na tržištu može pokušati ostvariti konkurentsku prednost i biti bolji i brži od konkurencije.
konkurentska prednost; marketing; marketinški plan; marketinško planiranje;
nije evidentirano
engleski
Marketing planning - precondition of the successful development
nije evidentirano
competitive advantage; marketing; marketing plan; marketing planning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja Republike Hrvatske
2007.
978-953-96311-9-0
64
objavljeno