Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Načela marketinga (CROSBI ID 4601)

Autorska knjiga | ostalo

Grbac, Bruno Načela marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2007

Podaci o odgovornosti

Grbac, Bruno

hrvatski

Načela marketinga

Marketing je poslovna funkcija kojom tržišni subjekti identificiraju potrebe i želje potrošača, utvrđuju ciljna tržišta koja mogu opsluživati najbolje i određuju ponudu, odnosno kombinaciju elemenata marketing-miksa kojom zadovoljavaju potražnju na tržištu. Marketing je i mnogo više od samo poslovne funkcije, to je filozofija poslovanja koja usmjerava tržišne subjekte na ostvarivanje dobiti zadovoljavanjem potrošača. Za ostvarenje tih ciljeva marketingom se razvijaju partnerski odnosi kako s značajnijim potrošačima tako i s drugim sudionicima na tržištu, kao što su dobavljači, distributeri i drugi posrednici. U tu svrhu napisana je knjiga Načela marketinga u kojoj se na jednostavan način, s mnogo primjera iz hrvatske gospodarske prakse, studentima pružaju temeljna znanja o marketingu. Tekst u knjizi bazira se na klasičnom razmatranju marketing-problematike koja je nadograđena analizom novih pojavnih oblika u teoriji i praksi marketinga. U stvaranju knjige doprinos dolazi od mnogih znanstvenika čije su ideje i citati korišteni u argumentaciji pojedinih postavki, kao i od mnogih uspješnih menadžera čiji su se pristupi u ostvarivanju uspjeha tržišnih subjekata analizirali. Knjiga objedinjuje tekst u četiri poglavlja. U prvom poglavlju koje nosi naziv Dinamika marketinga analizira se evolucija marketinga, promjene u marketing-okruženju i proces marketinga. Utvrđivanje marketinških mogućnosti naziv je drugog poglavlja u kojem se obrađuje problematika istraživanje tržišta, marketinških mogućnosti na tržištu krajnje potrošnje i tržištu poslovne potrošnje, te osobitosti izbora tržišta i predviđanja prodaje. U trećem poglavlju izučavaju se osobitosti Zadovoljavanja potražnje na tržištu na način da se raspravlja o proizvodu kao ishodištu ponude, određivanju cijena, odrednicama distribucije i promocijskim aktivnostima. U posljednjem poglavlju pod nazivom Marketing u posebnim područjima istražuju se specifičnosti i primjena marketinga u uslužnom sektoru, neprofitnim organizacijama i internet marketing.

marketing; načela marketing; implementacija marketing koncepta

nije evidentirano

engleski

Principles of Marketing

nije evidentirano

marketing; principles of marketing; marketing concept implementation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio

2007.

978-953-7332-02-0

310

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija