Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing plan poduzeća Jadran d.d. Crikvenica (CROSBI ID 347056)

Ocjenski rad | diplomski rad

Manestar, Silvana Marketing plan poduzeća Jadran d.d. Crikvenica / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Manestar, Silvana

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Marketing plan poduzeća Jadran d.d. Crikvenica

Marketing je sve što poduzimamo kako bismo unaprijedili svoje poslovanje. U radu se obrađuju osnovna obilježja marketing planiranja kroz primjer poduzeća Jadran d.d. iz Crikvenice. Zaključuje se da je unaprijeđenje hrvatskog hotelijerstva i izlazak iz krize moguće jedino ako se osigura istodobnost i usporednost odvijanja procesa unapređenja na svim razinama: državnoj, destinacijskoj i na razini poduzeća, odnosno hotelskog objekta.

Marketing plan; turistički marketing; planiranje

nije evidentirano

engleski

Marketing plan of company Jadran Inc. Crikvenica

nije evidentirano

Marketing plan; marketing in turism; planning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

19.03.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija