Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o. (CROSBI ID 347053)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bašić, Maša Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o. / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Bašić, Maša

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o.

Svrha ovog diplomskog rada je ukazati na pozicioniranje branda kao ključnog dijela upravljanja brandom te integriranih marketing komunikacija kao sredstva za kreiranje jedinstvenih, konzistentnih poruka za uspostavu pozitivnih asocijacija kod kupaca i to kroz analizu relevantnih značajki i istraživanje tržišta. U radu se obrađuje pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije, metodologija te rezultati istraživanja. Osnovni rezultat istraživanja ukazuje da je Brand Aquaestil dobro pozioniran među neposrednim kupcima, no da je među krajnjim kupcima njegov snaga znatno manja od konkurencije. Ti rezultati ukazuju na potrebu jačanja integrirane marketing komunikacije.

pozicioniranje branda; marketing komunikacija; Aquaestil plus

nije evidentirano

engleski

Brand positioning and integrated marketing communication of company Aquaestil plus Ltd.

nije evidentirano

brand positioning; marketing communication; Aquaestil plus

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

12.03.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija