Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o. (CROSBI ID 347053)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bašić, Maša
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije tvrtke Aquaestil plus d.o.o.
Svrha ovog diplomskog rada je ukazati na pozicioniranje branda kao ključnog dijela upravljanja brandom te integriranih marketing komunikacija kao sredstva za kreiranje jedinstvenih, konzistentnih poruka za uspostavu pozitivnih asocijacija kod kupaca i to kroz analizu relevantnih značajki i istraživanje tržišta. U radu se obrađuje pozicioniranje branda i integrirane marketing komunikacije, metodologija te rezultati istraživanja. Osnovni rezultat istraživanja ukazuje da je Brand Aquaestil dobro pozioniran među neposrednim kupcima, no da je među krajnjim kupcima njegov snaga znatno manja od konkurencije. Ti rezultati ukazuju na potrebu jačanja integrirane marketing komunikacije.
pozicioniranje branda; marketing komunikacija; Aquaestil plus
nije evidentirano
engleski
Brand positioning and integrated marketing communication of company Aquaestil plus Ltd.
nije evidentirano
brand positioning; marketing communication; Aquaestil plus
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
12.03.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka