Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo (CROSBI ID 347050)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zubčić, Zvonimir
Grbac, Bruno
First, Ivana
hrvatski
Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo
Razvoj nove marke zahtijeva dugoročnu investiciju osobito za oglašavanje i promociju. Zbog toga, razvoj nove marke postaje prava umjetnost te se postojeća poduzeća odlučuju na jačanje svojih postojećih marki ili širenja putem ekstenzije linije proizvoda ili marke. U radu su obrađene relevantne značajke tržišne vrijednosti marke, koncept i osobnosti marke te metodologija i rezultati istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju da skala za određivanje koncepta marki nije u potpunosti validna za simboličku kategoriju proizvoda.
image; tržišna vrijednost; modna marka; traperice; Torpedo
nije evidentirano
engleski
Image-the source of market value of jeans fashion brand Torpedo
nije evidentirano
image; market value; fashion brand; jeans; Torpedo
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
12.03.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka