Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo (CROSBI ID 347050)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zubčić, Zvonimir Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo / Grbac, Bruno (mentor); First, Ivana (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Podaci o odgovornosti

Zubčić, Zvonimir

Grbac, Bruno

First, Ivana

hrvatski

Image-izvor tržišne vrijednosti modne marke traperica Torpedo

Razvoj nove marke zahtijeva dugoročnu investiciju osobito za oglašavanje i promociju. Zbog toga, razvoj nove marke postaje prava umjetnost te se postojeća poduzeća odlučuju na jačanje svojih postojećih marki ili širenja putem ekstenzije linije proizvoda ili marke. U radu su obrađene relevantne značajke tržišne vrijednosti marke, koncept i osobnosti marke te metodologija i rezultati istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju da skala za određivanje koncepta marki nije u potpunosti validna za simboličku kategoriju proizvoda.

image; tržišna vrijednost; modna marka; traperice; Torpedo

nije evidentirano

engleski

Image-the source of market value of jeans fashion brand Torpedo

nije evidentirano

image; market value; fashion brand; jeans; Torpedo

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

12.03.2007.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija