Pokretne slike, Filmska kinematografija (CROSBI ID 4597)
Autorska knjiga | ostalo
Podaci o odgovornosti
Midžić, Enes
hrvatski
Pokretne slike, Filmska kinematografija
U ekspanziji elektroničkog snimanja i televizije filmska je tehnologija zauzela mjesto ekskluzivne i pomalo potisnute vrste. Produkcijskim preplitanjem filmske i elektroničke tehnologije proširuju se potrebe sagledavanja filma u okviru elektroničkog medija. Pa ipak, spoj elektroničke i filmske slike nije bezbolan, pogotovo kada se radi o televizijskoj prezentaciji. O tome najrječitije govori vječna borba autora za poštivanjem izvornosti filmskog djela, ali i sagledavanje različitih oblika prezentacije istog filma. Filmska i elektronička kinematografija, analogne vrste koje uzmiču pred digitalnim zapisom, našle su idealan spoj i produžetak u digitalnom filmu i digitalnoj kinematografiji. Kad se činilo da su dani filmske kinematografije odbrojani, da ona uzmiče pred elektroničkom slikom, upravo je elektronička digitalna slika produžila život filmu na filmskoj vrpci. Ta tehnologija, koja je na samom začetku, otvara nove tehnološke i kreativne prostore, koje ova knjiga ne može obuhvatiti, ali ih može naznačiti kao novo područje otvoreno i novim piscima i stvaraocima.
filmsko snimanje; film; kamera
nije evidentirano
engleski
Moving pictures, Cinematography
nije evidentirano
film; cinematography
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Areagrafika
2007.
978-953-6612-24-6
304
objavljeno