Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska (CROSBI ID 527862)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven ; Posavec Koraljka, Komar Zvonimir
hrvatski
Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska
Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora/pedagoga, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Zajedničke vrijednosti ujedinjene Europe, kao i karakteristike modernoga hrvatskoga društva (demokracija, pojedinac, pluralizam, otvorenost, odgovornost, identitet, ljudski resursi...) polaznice su za strukturalne promjene unutar pedagogijske teorije i pedagoške prakse. Utjecaj internacionalizacije i europeizacije obrazovanja kroz procese pripremanja učenika (studenata) na život i rad u međunarodnom prostoru, jačanje jezičnih i interkulturalnih kompetencija, značajno utječe i na internacionalizaciju kurikuluma.
reforme školskih sustava; internacionalizacija obrazovanja; EU-Hrvatska; visokoškolska pedagogija; bolonjski proces
nije evidentirano
engleski
EUROPEAN FRAMEWORK OF REFORM OF EDUCATIONAL SYSTEMS: EU - CROATIA
nije evidentirano
Reforms of schooling systems; internationalisation of education; EU-Croatia; high scolastic system pedagogy; Bologna process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
45-50-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja
Kamenov, Emil
Novi Sad: Odsek za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu
978-86-80271-55-2
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096