Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 297768

Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska


Hrvatić, Neven; Posavec Koraljka, Komar Zvonimir
Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska // Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja / Kamenov, Emil (ur.).
Novi Sad: Odsek za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 2007. str. 45-50 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Europski okviri reforme odgojno-obrazovnih sustava: EU - Hrvatska
(EUROPEAN FRAMEWORK OF REFORM OF EDUCATIONAL SYSTEMS: EU - CROATIA)

Autori
Hrvatić, Neven ; Posavec Koraljka, Komar Zvonimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja / Kamenov, Emil - Novi Sad : Odsek za pedagogiju Filozofskog fakulteta u Novom Sadu, 2007, 45-50

ISBN
978-86-80271-55-2

Skup
Evropske dimenzije reforme sistema obrazovanja i vaspitanja

Mjesto i datum
Novi Sad, Vojvodina, Srbija, 14-16.12.2006

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Reforme školskih sustava; internacionalizacija obrazovanja; EU-Hrvatska; visokoškolska pedagogija; bolonjski proces
(Reforms of schooling systems; internationalisation of education; EU-Croatia; high scolastic system pedagogy; Bologna process)

Sažetak
Izazovi budućnosti pojedinca i društva (globalnog svijeta) ogledaju se u pristupu i kvaliteti današnje škole, sustava odgoja i obrazovanja, ustroja sveučilišne nastave i novih kompetencija profesora/pedagoga, gdje njihovo cjeloživotno stručno i pedagoško usavršavanje (Continuous Professional Development) postaje strateško pitanje u konceptualizaciji visokoškolske nastave. Zajedničke vrijednosti ujedinjene Europe, kao i karakteristike modernoga hrvatskoga društva (demokracija, pojedinac, pluralizam, otvorenost, odgovornost, identitet, ljudski resursi...) polaznice su za strukturalne promjene unutar pedagogijske teorije i pedagoške prakse. Utjecaj internacionalizacije i europeizacije obrazovanja kroz procese pripremanja učenika (studenata) na život i rad u međunarodnom prostoru, jačanje jezičnih i interkulturalnih kompetencija, značajno utječe i na internacionalizaciju kurikuluma.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
130-1301761-1765 - Kurikulum socijalnih kompetencija i odnosa u školi (Vlatko Previšić, )
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Neven Hrvatić, )

Ustanove
Filozofski fakultet, Zagreb