Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti (CROSBI ID 743065)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Aleksić, Ljiljana Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti. Zagreb: Masmedia, 2006. 349..

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Aleksić, Ljiljana

hrvatski

Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti

Nakon uvoda, u 2. poglavlju detaljno se analiziraju razlozi i načini sagledavanja okruženja u kojem djeluju institucije u kulturi i umjetnosti. u 3. poglavlju ponuđen je presjek ključnih menadžerskih vještina i funkcija, a u 4. poglavlju obrađene su ključne marketinške aktivnosti vezane uz STP proces. Posljednje, 5. poglavlje zamišljeno je kao izbornik izdvojenih tema iz područja marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija.

marketing; kultura; umjetnost; menadžment

nije evidentirano

engleski

Marketing and Management in Culture and Arts

nije evidentirano

marketing; culture; arts; management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Masmedia

349

2006.

nije evidentirano

objavljeno

953-157-487-1

Povezanost rada

Ekonomija