Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti (CROSBI ID 743065)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Aleksić, Ljiljana
hrvatski
Marketing i menadžment u kulturi i umjetnosti
Nakon uvoda, u 2. poglavlju detaljno se analiziraju razlozi i načini sagledavanja okruženja u kojem djeluju institucije u kulturi i umjetnosti. u 3. poglavlju ponuđen je presjek ključnih menadžerskih vještina i funkcija, a u 4. poglavlju obrađene su ključne marketinške aktivnosti vezane uz STP proces. Posljednje, 5. poglavlje zamišljeno je kao izbornik izdvojenih tema iz područja marketinga i menadžmenta neprofitnih organizacija.
marketing; kultura; umjetnost; menadžment
nije evidentirano
engleski
Marketing and Management in Culture and Arts
nije evidentirano
marketing; culture; arts; management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Masmedia
349
2006.
nije evidentirano
objavljeno
953-157-487-1