Bielefeldski model konsekutivnog obrazovanja nastavnika (CROSBI ID 527720)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Roller-Lutz, Zvjezdana ; Dresto-Alač, Branka
hrvatski
Bielefeldski model konsekutivnog obrazovanja nastavnika
Bolonjska deklaracija predstavlja ključni dokument i prekretnicu u razvoju visokog obrazovanja u Europi. Zemlje potpisnice među kojima je i Hrvatska obvezale su se pristupiti zajedničkoj reformi strukture sustava visokog obrazovanja. Cilj je stvaranje europskog prostora za visoko obrazovanje u kojemu će stupnjevi obrazovanja biti međusobno usporedivi. To će se postići uvođenjem dodiplomskog i poslijediplomskog studija u svim zemljama, s tim da se prvi stupnjevi stječu nakon najmanje 3 godine. Bolonjska deklaracija nas obvezuje da i mi uskladimo svoje programe i stvorimo nove curriculume svih studija, pa tako i fizike. U radu će biti prikazan probni model SR Njemačke konsekutivnog obrazovanja nastavnika sa stupnjevima "Bachelor" i "Master", koji je pokušaj prilagodbe na Bolonjsku deklaraciju.
Bolonjska deklaracija; visokoškolski sustav; stupnjevi
Na CD-u su i Zbornik 2001 : Hrvatski simpozij o nastavi fizike (5 ; Makarska ; 2001) i Zbornik 2005 : Hrvatski simpozij o nastavi fizike (7 ; 2005 ; Šibenik)
engleski
Bielefeld model of consecutive teacher's education
nije evidentirano
The Bologna declaration; high education; degrees
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik 2003 : 6. hrvatski simpozij o nastavi fizike : Elektronička građa
Buljubasić, Mladen ; Knežević, Stjepan
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096