Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Teorijski okviri jezikoslovnomu znanju u novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu (CROSBI ID 34218)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jelaska, Zrinka Teorijski okviri jezikoslovnomu znanju u novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu // Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika: Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama / Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.). Zagreb: Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007. str. 9-33-x

Podaci o odgovornosti

Jelaska, Zrinka

hrvatski

Teorijski okviri jezikoslovnomu znanju u novome nastavnome programu hrvatskoga jezika za osnovnu školu

U radu se najprije raspravlja o jezikoslovnome znanju u dosadašnjim programima nastave hrvatskoga jezika u osnovnoj školi i jednom vidu njegova utjecaja na obrazovn uokomicu. Iznose se osnovna obilježja teorijskoga pogleda na jezik koji zastupa urođenost kao temelj usvajanja jezika i posljedice koji takav, makar i nesvjestan pristup, ima na ulogu i način poučavanja jeziku u školi. Potom ga se suprotstavlja teorijskim pristupima koji zastupaju jezično iskustvo kao temelj usvajanja materinskoga jezika, posebno postavkama spoznajne ili kognitivne lingvistike. Potom se pomoću nekoliko tema, njihovih ključnih pojmova i obrazovnih postignuća pokazuju novosti u nastavi hrvatskoga jezika prema Hnosu, tj. Pipu nastalome 2006.

znanje o jeziku, jezično znanje, jezična komunikacijska kompetencija, konstruktivističke teorije, generativna teorija

nije evidentirano

engleski

Theoretical framework for linguistic knowledge in new school program for Croatian

nije evidentirano

knowledge of language & language knowedge, communicative linguistic commpetence, school program

nije evidentirano

Podaci o prilogu

9-33-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika: Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama

Češi, Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela

Zagreb: Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

2007.

978-953-191-344-7

Povezanost rada

Filologija