Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 292582

Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM)


Meler, Marcel; Dukić, Branimir
Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM), Osijek: Ekonomski fakultet, 2007 (monografija)


Naslov
Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM)
(Relationship management - from customer to client (CRM))

Autori
Meler, Marcel ; Dukić, Branimir

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet

Grad
Osijek

Godina
2007

Stranica
307

ISBN
978-953-253-017-7

Ključne riječi
klijent; marketing odnosa i suradnje; potrošač; upravljanje odnosima s potrošačima
(client; customer; customer relationship management; relationship marketing;)

Sažetak
Polazeći od realnosti da brojne situacije u suvremenom životu i gospodarskom okruženju dobivaju elektroničko obilježje, pa se samim time mora uvažavati činjenica da se pojavljuje i elektronički marketing, situaciju na tržištu, kako domaćem, tako i međunarodnom, treba shvaćati znatno šire od procesa kreiranja ponude, određivanja cijena, distribucije i promocije s ciljem profitabilnog zadovoljavanja potreba potrošača. Suprotno tomu, najveći broj gospodarskih subjekata informatičke tehnologije koristi kao dodatne alate i tehnike za poboljšanje uobičajenog marketing-procesa. Ova knjiga, između ostaloga, ima težnju dati relevantne odgovore upravo na pitanje kako iskoristiti vrlo dinamično informatičko okruženje za veću marketinšku učinkovitost različitih gospodarskih i izvangospodarskih subjekata, a osobito u odnosu znakovitog unapređenja odnosa s potrošačima, najbitnijim akterima na tržištu. Neovisno kako ga nazivali, marketing, potpomognut ili u cijelosti utemeljen na informatičkoj tehnologiji, mora biti kreativan i podložan stalnim promjenama zbog obilja informacija koje se u današnjim uvjetima pružaju korisnicima. Naime, na suvremenom tržištu se stalno javljaju novi izazovi u sve izraženijim konkurentskim uvjetima s kojima se oni moraju uspješno suočavati. Na koji način primijeniti koncepciju marketinga na tržištu, koje proizvode i usluge nuditi, kako unaprijediti kanale distribucije, koju politiku cijena primijeniti, kako poboljšati kvalitetu promocije i općenito komunikacije, izgraditi pozitivan i prepoznatljiv image tvrtke, koje tržišne strategije odabrati i sl., samo su neka od pitanja na koje menadžeri moraju pronalaziti prave odgovore. Od primjene potonjih znanja zavisiti će uspjeh gospodarskog subjekta, njegova tržišna pozicija, ali, dugoročnije gledano, i uspjeh čitavog hrvatskog gospodarstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010-0102590-2577 - Razvijanje slavonsko-baranjskog turističkog clustera (Marcel Meler, )

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Branimir Dukić (autor)

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Meler, Marcel; Dukić, Branimir
Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM), Osijek: Ekonomski fakultet, 2007 (monografija)
Meler, M. & Dukić, B. (2007) Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM). Osijek, Ekonomski fakultet.
@book{book, year = {2007}, pages = {307}, keywords = {client, customer, customer relationship management, relationship marketing, }, isbn = {978-953-253-017-7}, title = {Relationship management - from customer to client (CRM)}, keyword = {client, customer, customer relationship management, relationship marketing, }, publisher = {Ekonomski fakultet}, publisherplace = {Osijek} }