Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM) (CROSBI ID 4529)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Meler, Marcel ; Dukić, Branimir Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM). Osijek, 2007

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel ; Dukić, Branimir

hrvatski

Upravljanje odnosima - od potrošača do klijenta (CRM)

Polazeći od realnosti da brojne situacije u suvremenom životu i gospodarskom okruženju dobivaju elektroničko obilježje, pa se samim time mora uvažavati činjenica da se pojavljuje i elektronički marketing, situaciju na tržištu, kako domaćem, tako i međunarodnom, treba shvaćati znatno šire od procesa kreiranja ponude, određivanja cijena, distribucije i promocije s ciljem profitabilnog zadovoljavanja potreba potrošača. Suprotno tomu, najveći broj gospodarskih subjekata informatičke tehnologije koristi kao dodatne alate i tehnike za poboljšanje uobičajenog marketing-procesa. Ova knjiga, između ostaloga, ima težnju dati relevantne odgovore upravo na pitanje kako iskoristiti vrlo dinamično informatičko okruženje za veću marketinšku učinkovitost različitih gospodarskih i izvangospodarskih subjekata, a osobito u odnosu znakovitog unapređenja odnosa s potrošačima, najbitnijim akterima na tržištu. Neovisno kako ga nazivali, marketing, potpomognut ili u cijelosti utemeljen na informatičkoj tehnologiji, mora biti kreativan i podložan stalnim promjenama zbog obilja informacija koje se u današnjim uvjetima pružaju korisnicima. Naime, na suvremenom tržištu se stalno javljaju novi izazovi u sve izraženijim konkurentskim uvjetima s kojima se oni moraju uspješno suočavati. Na koji način primijeniti koncepciju marketinga na tržištu, koje proizvode i usluge nuditi, kako unaprijediti kanale distribucije, koju politiku cijena primijeniti, kako poboljšati kvalitetu promocije i općenito komunikacije, izgraditi pozitivan i prepoznatljiv image tvrtke, koje tržišne strategije odabrati i sl., samo su neka od pitanja na koje menadžeri moraju pronalaziti prave odgovore. Od primjene potonjih znanja zavisiti će uspjeh gospodarskog subjekta, njegova tržišna pozicija, ali, dugoročnije gledano, i uspjeh čitavog hrvatskog gospodarstva.

klijent; marketing odnosa i suradnje; potrošač; upravljanje odnosima s potrošačima

nije evidentirano

engleski

Relationship management - from customer to client (CRM)

nije evidentirano

client; customer; customer relationship management; relationship marketing;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek:

2007.

978-953-253-017-7

307

Biblioteka Ekonomskog fakulteta u Osijeku; Serija U;

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija