Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia (CROSBI ID 526183)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Družić, Ivo Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia // Advertising in Transition. Zagreb: IAA, 1998. str. 99-107-x

Podaci o odgovornosti

Družić, Ivo

engleski

Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia

Ovaj se rad temelji na znanstvenom koncipiranju i implementaciji projekta koji se bavi tržišnom pozicijom i marketinškom strategijom malih agencija u promijenjenom tržišnom makroekonomskom okruženju definiranom tranzicijskim modelom. Uporište strategije pronađeno je u originalnoj kombinaciji konvencionalnih i nekonvencionalnih marketinških modela i tehnika. Razrađen je poseban model koji je kombinirao formalan pristup sa osobnim kontaktom u animiranju potencijalnih oglašivača. Formalan je pristup obuhvaćao standardnu oglašivačku proceduru i elemente ponude kao što su to cijena i dizajn oglasnog prostora, uporaba znakovlja, logotipa. Naglasak je stavljen na ponudu oglašivača i kvalitetnu promidžbenu disperziju njihovih proizvoda i usluga, posebno dizajnirajući i promovirajući bilo glavnog menadžera, vlasnika business-a ili naglašavajući značenje odnosa s javnošću i uloge kupaca u poslovnoj politici pojedinog oglašivača.

Small advertising agencies; Macroeconomic restrictions to entry; Transition

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-107-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Advertising in Transition

Zagreb: IAA

Podaci o skupu

8th IAA Conference

predavanje

01.10.1998-04.10.1998

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija