Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia (CROSBI ID 526183)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Družić, Ivo
engleski
Transition Impact on Small Advertising Business in Croatia
Ovaj se rad temelji na znanstvenom koncipiranju i implementaciji projekta koji se bavi tržišnom pozicijom i marketinškom strategijom malih agencija u promijenjenom tržišnom makroekonomskom okruženju definiranom tranzicijskim modelom. Uporište strategije pronađeno je u originalnoj kombinaciji konvencionalnih i nekonvencionalnih marketinških modela i tehnika. Razrađen je poseban model koji je kombinirao formalan pristup sa osobnim kontaktom u animiranju potencijalnih oglašivača. Formalan je pristup obuhvaćao standardnu oglašivačku proceduru i elemente ponude kao što su to cijena i dizajn oglasnog prostora, uporaba znakovlja, logotipa. Naglasak je stavljen na ponudu oglašivača i kvalitetnu promidžbenu disperziju njihovih proizvoda i usluga, posebno dizajnirajući i promovirajući bilo glavnog menadžera, vlasnika business-a ili naglašavajući značenje odnosa s javnošću i uloge kupaca u poslovnoj politici pojedinog oglašivača.
Small advertising agencies; Macroeconomic restrictions to entry; Transition
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-107-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Advertising in Transition
Zagreb: IAA
Podaci o skupu
8th IAA Conference
predavanje
01.10.1998-04.10.1998
Zagreb, Hrvatska