Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 289558

Analiza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci


Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; First, Ivana; Stipanović, Christian
Analiza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci, 2006. (elaborat).


Naslov
Analiza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci
(Analysis of the needs of the Primorsko-goranska County economy for the higher education profiles and modes of improving University of Rijeka perception)

Autori
Bašan, Lorena ; Dlačić, Jasmina ; First, Ivana ; Stipanović, Christian

Izvornik
****

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat

Godina
2006

Ključne riječi
Visokoobrazovni profili; percepcija; Sveučilište u Rijeci
(Higher education profiles; perception; University of Rijeka)

Sažetak
Provođenje Upitnika za ispitivanje potreba za visokoobrazovanim profilima se odvijalo u sklopu Strategije razvoja Sveučilišta u Rijeci kojom se želi uskladiti Sveučilišne programe s potrebama gospodarstva i javnog sektora u lokalnoj zajednici. Polazište istraživanja je u činjenici da Sveučilište mora implementirati nova strateška usmjerenja kako bi buduće zaposlenike bolje pripremilo za izazove dinamičkog, turbulentnog tržišta, odnosno kako bi se razvila potrebna znanja i vještine budućih zaposlenika. • Provedeno istraživanje ostvarilo je postavljene ciljeve. Kvantificirane su potrebe za novim zaposlenicima u slijedećih pet godina. Ispitano je zadovoljstvo tvrtki s pripravnicima sa Sveučilišta u Rijeci zaposlenim u zadnjih pet godina. Otkrivena su željena potrebna znanja, vještine i kompetencije zaposlenika. Ocijenjena je postojeća stručna praksa u tvrtkama i definirani načini unapređivanja istih. Utvrđena je razina povezanosti gospodarstva i visokog obrazovanja te su predloženi novi modeli interakcije i sinergije. Istražena je percepcija Sveučilišta i određene su aktivnosti za njegovo repozicioniranje. Imperativ Sveučilišta je definirati novu koncepciju razvoja koja će paralelno inovirati proizvod (poticati cjeloživotno obrazovanje studenata i zaposlenika, tijekom studija omogućiti stjecanje novih znanja i kompetencija primjenjivih u praksi, izrađivati projekte koji će pokrenuti gospodarstvo i riješiti konkretne probleme) i promotivnu strategiju (poboljšavati percepciju i temeljem toga izgraditi prepoznatljivi imidž (brand) i identitet koji će naglašavati prednosti Sveučilišta kao pokretača novog sustava vrijednosti i pozitivnih promjena u društvu i gospodarstvu).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Autori su poredani abecednim redom.



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0081008

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka,
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija