Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu (CROSBI ID 83828)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Ban, Ivo ; Borković-Vrtiprah, Vesna
hrvatski
Položaj Hrvatske na europskom turističkom tržištu
Hrvatska je bitan čimbenik na europskom turističkom tržištu. Izgrađeni turistički kapaciteti, ostvareni promet i prihodi značajan su segment europske ťindustrije zadovoljstvaŤ. Međutim, nepovoljni su se trendovi u hrvatskom turizmu nadzirali već u drugoj polovici osamdesetih, a rat i ratna razaranja utjecali su na drastično smanjenje prometa i potpuni izostanak turista na nekim područjima, kao što je primjerice dubrovačko. Sve je to, uz inače nezaobilazne tranzicijske procese i probleme, pridonijelo ozbiljnim teškoćama s kojima se suočava hrvatski turizam. Oporavak je hrvatskog turizma i izgradnja njegova sasvim novoga identiteta dug, složen i težak proces. Bez obzira na trenutačne prilike i vidan povratak turista u Hrvatsku u 1997. godini, nužne su korjenite promjene u pristupu turizmu i turističkoj praksi. Nužno je definirati dugoročne strateške ciljeve, tržišne segmente prema kojima treba posebno usmjeravati ponudu i sustavno razvijati suvremeni turistički marketing jer promijenjeni i sve veći zahtjevi današnjih turističkih potrošaća nalažu bitno poboljšanje hrvatskog turističkog proizvoda koji mora biti znatno kvalitetniji, bogatiji, raznovrsniji, a time i konkurentniji. Hrvatski turistički proizvod treba odgovarati svim suvremenim tržišnim zahtjevima.
turizam; europsko turističko tržište; hrvatski turistički proizvod; kvaliteta turističkih usluga; konkurentnost na turističkom tržištu
nije evidentirano
engleski
Position of Croatia on European Tourist Market
nije evidentirano
tourism; the European tourist market; Croatian tourist product; quality of tourist product; competitiveness on the tourist market
nije evidentirano