Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 289349

Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja


Nadrljanski, Mila
Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja // Informatologia. Separat speciale, (2006), 10; 88-89 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


Naslov
Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja
(Learning in electronic environment e-learning - some copnceptual issues)

Autori
Nadrljanski, Mila

Izvornik
Informatologia. Separat speciale (1332-1463) (2006), 10; 88-89

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
E-učenje; informatizacija škole; informacijska pismenost
(E-learning; computerisation of school; computer literacy)

Sažetak
U radu se razmatraju temeljna pitanja obrazovanja u elektronskom okruženju kao što su: što je to e-učenje? zašto se treba primjenjivati? kako se realizira i koristi? prednosti i mane. Nastavnici danas koriste nove tehnologije na način koji povezuje računala i moderna dostignuća u sektoru telekomunikacija, a ako želimo nazivom (ili definicijom) obuhvatiti sve aspekte primjene tog objedinjenja tehnologije u edukacijske svrhe onda bi nazivi za takvu vrstu pristupa nastavi bio komunikacija uz posredstvo računala e-Learnig , odnosno e-obrazovanje, ili e-učenje. E-obrazovanje se može koristiti na mnogo načina: e-mail, interaktivne poruke, velike i male diskusijske grupe, velike video konferencije, on-line katalozi ili baze znanja, on-line učenje, različite programirane arhive podataka smještene na webu (podaci tipa slika, zvuk, tekst, video), kopletni campus informatizirani sistemi ...itd. Kao i svako pedagoško-tehnološko rješenje ima svojih prednosti i nedostaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Pomorski fakultet, Split

Autor s matičnim brojem:
Mila Nadrljanski, (192966)