Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja (CROSBI ID 130352)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Nadrljanski, Mila
hrvatski
Učenje u elektronskom okruženju – e Learning neka konceptualna pitanja
U radu se razmatraju temeljna pitanja obrazovanja u elektronskom okruženju kao što su: što je to e-učenje? zašto se treba primjenjivati? kako se realizira i koristi? prednosti i mane. Nastavnici danas koriste nove tehnologije na način koji povezuje računala i moderna dostignuća u sektoru telekomunikacija, a ako želimo nazivom (ili definicijom) obuhvatiti sve aspekte primjene tog objedinjenja tehnologije u edukacijske svrhe onda bi nazivi za takvu vrstu pristupa nastavi bio komunikacija uz posredstvo računala e-Learnig , odnosno e-obrazovanje, ili e-učenje. E-obrazovanje se može koristiti na mnogo načina: e-mail, interaktivne poruke, velike i male diskusijske grupe, velike video konferencije, on-line katalozi ili baze znanja, on-line učenje, različite programirane arhive podataka smještene na webu (podaci tipa slika, zvuk, tekst, video), kopletni campus informatizirani sistemi ...itd. Kao i svako pedagoško-tehnološko rješenje ima svojih prednosti i nedostaka.
e-učenje; informatizacija škole; informacijska pismenost
nije evidentirano
engleski
Learning in electronic environment e-learning - some copnceptual issues
nije evidentirano
e-learning; computerisation of school; computer literacy
nije evidentirano