Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mjesto i uloga likovne kulture u nastavnom planu nižih razreda osnovne škole (CROSBI ID 130227)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Pivac, Dunja ; Kuščević, Dubravka Mjesto i uloga likovne kulture u nastavnom planu nižih razreda osnovne škole // Napredak (Zagreb), 145 (2004), 4; 462-475

Podaci o odgovornosti

Pivac, Dunja ; Kuščević, Dubravka

hrvatski

Mjesto i uloga likovne kulture u nastavnom planu nižih razreda osnovne škole

Članak prezentira rezultate istraživanja o mjestu i ulozi likovne kulture u nastavnom planu nižih razreda osnovne škole. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da 89% anketiranih učitelja smatra jedan sat likovne kulture nedostatnim za realizaciju postojećeg nastavnog programa. Stoga 70% ispitanika samoinicijativno produljuje satnicu, a čak 93% učitelja smatra da je potrebno povećati satnicu likovne kulture u nastavi na dva sata tjedno. Sadašnja satnica likovne kulture prema iskazima učitelja 78, 5%, ne omogućuje u dostatnoj mjeri upoznavanje učenika s djelima hrvatske i svjetske kulturne baštine i otežava im uporabu nekih likovnih tehnika i materijala (63, 6%). U procjeni nastavnog 67% ispitanika smatra da je taj predmet podcjenjen u odnosu na ostale nastavne predmete, i to zbog niske razine likovne kulture društva u kojem živimo(70%), dok je 62, 5% ispitanika svjesno da taj nastavni predmet znatno pridonosi ciljevima odgoja osobito razvitku kreativnosti kod učenika(98%). U preferenciji programa likovne kulture 64% ispitanika nastavu izvodi prema programu A ; 79% učitelja uglavnom je zadovoljno postojećim programima likovne kulture premda ih 63% smatra da postojeće programe treba dopuniti i proširiti. Od nastavnih sredstava učitelji najviše primjenjuju knjige, monografije i vizualne materijale 51%, a 44% učitelja smatra se prosječno likovno osposobljenima. Godine radnog staža u nekim segmentima utječu na odgovore ispitanika.

likovna kultura ; likovna nastava ; osnovna škola

Radovi u časopisu navedenom u Pravilniku iz NN 2/97

engleski

The place and role of art in the syllabus of the lower grades of primary school

nije evidentirano

art ; teaching ; primary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

145 (4)

2004.

462-475

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

Pedagogija