Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude (CROSBI ID 463589)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bošković, Desimir
hrvatski
Kadrovi i management u funkciji unapređenja kvalitete turističke ponude
Autor u radu iznosi svoja gledišta o kadrovima i managementu i njihovom utjecaju na unapređenje kvalitete turističke ponude. Na samom početku govori se o pojmu kvalitete turističkih usluga, o tome da se one sastoje od mnoštva različitih dobara i usluga koje se direktno ili indirektno nude turistima. Zatim se govori o ljudskim i tehničko-tehnološkim čimbenicima utjecaja na kvalitetu turističkih usluga. Razmatraju se i problemi standarda kvalitete turističkih usluga , te mjerenje i praćenje karakteristika kvalitete i to sa kvantitativnog i kvalitativnog aspekta. Posebno se razmatra uloga i značaj kadrova i managementa na kvalitetu usluga, govori se o potrebi testiranja i obuci zaposlenih, standardu radnih operacija, motivaciji i nagrađivanju zaposlenih. Autor tu konstatira da se s postojećom kadrovskom i management strukturom ne može puno učiniti na poboljšanju kvalitete usluga. Napominje se isto tako da kvaliteti usluga u ugostiteljsko turističkim poduzećima nije do sada posvećivana odgovarajuća pažnja, što je rezultiralo nezadovoljstvom gostiju, negativnim imidžom i smanjenom ukupnom potrošnjom.
osoblje; kvaliteta usluga; imidž
nije evidentirano
engleski
Personnel And Management In The Function Of Improving The Quality Of Touristic Offer
nije evidentirano
personnel; quality of services; image
nije evidentirano
Podaci o prilogu
333-343-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotelska kuća '96
Peršić, Milena
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija
Podaci o skupu
Međunarodni kongres Hotelska kuća
predavanje
17.10.1996-18.10.1996
Opatija, Hrvatska