Maslinovo ulje: Proizvodni i marketinški aspekti (CROSBI ID 130135)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Ilak Peršurić, Anita Silvana ; Juraković, Linda
hrvatski
Maslinovo ulje: Proizvodni i marketinški aspekti
U radu se govori o programima razvoja maslinarstva na državnoj i županijskoj razini, te o proizvodnim i marketinškim aspektima maslinova ulja. Ovaj rad fokusiran je na obiteljska poljoprivredna gospodarstva (OPG) koja su nositelji poljoprivrednih aktivnosti i proizvodnje maslinovog ulja u Istarskoj županiji. Razjašnjena su ograničenja proizvodnih kapaciteta i organizacijske manjkavosti OPG koje posredno utječu na marketinške mogućnosti. Utvrđena je proizvođačka cijena maslina, kalkulirana prodajna cijena maslinovog ulja te moguće marketinške aktivnosti koje bi OPG mogla koristiti. Polazna pretpostavka je da cijena maslina kao sirovine i rinfuzo ulja jest konkurentna i da ima kupca. Proizvodni aspekt OPG opisuju male površine stoga i mala količina ulja za trženje. Stoga su za većinu OPG troškovi marketinga (oprema boce, oznaka geografskog porijekla, promocije na tržištu i druge marketinške aktivnosti) preveliki za samostalno trženje ulja pod vlastitom robnom markom. Marketinške aktivnosti za OPG treba organizirati skupno, bilo na razini županije ili šire, a imidž maslinova ulja temeljiti na obilježjima zdravog, prirodnog proizvoda s oznakom geografskog porijekla.
Marketing; maslinovo ulje; Istarska županija
nije evidentirano
engleski
Olive oil: Production and market aspects
nije evidentirano
Marketing; olive oil; Istra county
nije evidentirano