Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća (CROSBI ID 77915)

Prilog u časopisu | ostalo

Bošković, Desimir Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća // Gospodarstvo Istre : znanstveno-stručni časopis za gospodarska pitanja, 10 (1997), 1; 83-94-x

Podaci o odgovornosti

Bošković, Desimir

hrvatski

Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća

Strategijsko upravljanje i razvoj turističkih poduzeća predstavlja respektiranje svih relevantnih čimbenika koji djeluju u njegovom internom i vanjskom okruženju. U okviru takve globalne orijentacije marketing okruženje predstavlja posebno značajnu oblast za strategijsko upravljanje. S tog stanovišta autor u radu pristupa sagledavanju slijedećih aspekata u okviru postavljene teme: definiranje marketing okruženja sa svim svojim specifičnostima i utjecajima na turističko gospodarstvo, definiranje i određivanje određenih instrumenata marketing mix-a u prilagođavanju turističkih poduzeća, i na kraju, specifičnost djelovanja turističkih poduzeća u odnosu na pripadajuće tržišno okruženje.

strategija; okruženje; poslovanje; marketing

nije evidentirano

engleski

Marketing Environment In The Bussines Of The Tourism Firms

nije evidentirano

strategy; environment; business; marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

1997.

83-94-x

objavljeno

0353-2860

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost