Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća (CROSBI ID 77915)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Bošković, Desimir
hrvatski
Marketing okruženje u poslovanju turističkih poduzeća
Strategijsko upravljanje i razvoj turističkih poduzeća predstavlja respektiranje svih relevantnih čimbenika koji djeluju u njegovom internom i vanjskom okruženju. U okviru takve globalne orijentacije marketing okruženje predstavlja posebno značajnu oblast za strategijsko upravljanje. S tog stanovišta autor u radu pristupa sagledavanju slijedećih aspekata u okviru postavljene teme: definiranje marketing okruženja sa svim svojim specifičnostima i utjecajima na turističko gospodarstvo, definiranje i određivanje određenih instrumenata marketing mix-a u prilagođavanju turističkih poduzeća, i na kraju, specifičnost djelovanja turističkih poduzeća u odnosu na pripadajuće tržišno okruženje.
strategija; okruženje; poslovanje; marketing
nije evidentirano
engleski
Marketing Environment In The Bussines Of The Tourism Firms
nije evidentirano
strategy; environment; business; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
10 (1)
1997.
83-94-x
objavljeno
0353-2860