Korporativna kultura-čimbenik uspješnoga hotelskog menadžmenta (CROSBI ID 346507)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Tomašević, Amelia
Cerović, Zdenko
hrvatski
Korporativna kultura-čimbenik uspješnoga hotelskog menadžmenta
Korporativna kultura je važan element uspješnog hotelskog menadžmenta.Korporativna kultura podrazumijeva osnovne pretpostavke i vjerovanja o realnosti, istini, vremenu i prostoru, o ljudskoj prirodi, ljudskim aktivnostima i ljudskim odnosima. Kultura se odražava u jeziku, ritualima, pričama i misiji. Utječe na motivaciju zaposlenika i na odabir kadrova. Uspješne promjene nisu moguće bez promjene korporativne kulture. Ne postoji monolitna korporativna kultura, nego je ona rezultat složenog sustava subkultura. Može biti pod snažnim utjecajem nacionalne kulture. U hotelijerstvu korporativna kultura je element koji profilira brendove, te je sljedom toga važan ćimbenik u stvaranju profita. Jaka hotelska korporativna kultura proizlazi iz kontinuiranog obrazovanja kadrova, te mnoge hotelske korporacije otvaraju vlastite škole na kojima obrazuju prvenstveno kadrove za vlastite hotele.
korporativna kultura; hotel; menadžment
nije evidentirano
engleski
Corporate culture - important element of any successful hotel management
nije evidentirano
corporate culture; hotel; management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
341
16.10.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Medicinski fakultet u Rijeci
Opatija