Strategijsko upravljanje uslužnim programom u ugostiteljsko turističkim poduzećima (CROSBI ID 77914)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Bošković, Desimir
hrvatski
Strategijsko upravljanje uslužnim programom u ugostiteljsko turističkim poduzećima
Autor u radu analizira ulogu i značaj strateškog upravljanja u cilju aktivnog prilagođavanja uslužnog programa tržišnim promjenama. Posebno se naglašava segmentacija tražnje radi efikasnijeg prilagođavanja kapaciteta i ostalih elemenata uslužnog programa tržištu. Kod strategije planiranja razvoja poduzeća konstatira se da su usluge interakcija između ljudi i da su poslovni uspjesi određeni kvalitetom tih interakcija. Obrađuje se i strategijsko planiranje akcija poduzeća i njegov odnos na ukupnu ponudu destinacije, te utvrđivanje dobrih i loših strana turističkog proizvoda Istre.
strateški managament; tržišne promjene; poslovni uspjeh
nije evidentirano
engleski
Strategic Service Programe Management In Catering - Tourist Enterprises
nije evidentirano
strategic managament; market changes; business succes
nije evidentirano
Podaci o izdanju
9 (1)
1996.
149-160-x
objavljeno
0353-2860