Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učinkovitost učenja rješavanjem problemskih zadataka u nastavi (CROSBI ID 129901)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kadum, Vladimir Učinkovitost učenja rješavanjem problemskih zadataka u nastavi // Napredak (Zagreb), 147 (2006), 4; 455 - 462-x

Podaci o odgovornosti

Kadum, Vladimir

hrvatski

Učinkovitost učenja rješavanjem problemskih zadataka u nastavi

U radu se iznose rezultati do kojih se došlo ispitujući učinkovitost učenja rješavanjem problemskih zadataka. Eksperiment je proveden na uzorku od 155 ispitanika. Dobiveni rezultati kazuju da je učenje rješavanjem problemskih zadataka: 1. učinkovitije od uobičajenoga načina (t=8.25 ; P<0.05)da 2. pridonosi aktivnijem odnosu učenika prema rješavanju zadataka i 3. prodonosi većoj motiviranosti za rješavanje zadataka: E-skupina je imala znatno manje nerješavanih zadataka (11.9%) od K-skupine (23.8%).

nastava; učinkovitost; rješavanje problema; učenje; problemski zadatak

nije evidentirano

engleski

Learning efficiency through problem-solving tasks in class

nije evidentirano

learning in class; efficiency; problem solving; learning; problem-solving task

nije evidentirano

Podaci o izdanju

147 (4)

2006.

455 - 462-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Povezane osobe



Pedagogija