Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti (CROSBI ID 24564)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka
hrvatski
Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti
U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada. Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su: a) gledište poučavanja i b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji. Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).
mjerenje, učitelj, govor
nije evidentirano
engleski
Measurement possibilities of teachers verbal acitivity
nije evidentirano
measurement, teacher, verbal activity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
29-45-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
1996.
953-96-006-0-9