Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti (CROSBI ID 24564)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Peko, Anđelka Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti // Vrednovanje obrazovnog procesa, programa, ostvarivanja, učinka / Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 29-45-x

Podaci o odgovornosti

Peko, Anđelka

hrvatski

Mogućnost mjerenja učiteljeve govorne djelatnosti

U nastavnom procesu kakav je pretežno prisutan u nas (usmjeren k nastavniku) nastavnik je glavni modelator te valja obratiti pozornost na mjerenje, vrednovanje i unapređivanje njegovog rada. Nastavnikova govorna djelatnost koja je dominantna u nastavnoj komunikaciji očituje se u okviru dvaju gledišta, a to su: a) gledište poučavanja i b) afektivno gledište odnosno refleksija emocija u nastavnoj komunikaciji. Prvi korak u procesu izmjene dominantnosti nastavnikove govorne djelatnosti jest snimanje govorne nastavne komunikacije koju on (uz učenika) i strukturira. To je ujedno i osnava za vrednovanje te kotnunikacije. Na osnovi snimke nastave verbalnim interakcijskim sustavom Amidona i Huntera (koji obuhvaća oba aspekta verbalne nastavnikove djelatnosti) moguće je nastavnika upoznati s pozitivnim i negativnim stranama nastave i mogućnostima njenog unapređivanja (što uključuje jednako kvalitativno kao i kvantitativno gledište verbalne nastavne komunikacije).

mjerenje, učitelj, govor

nije evidentirano

engleski

Measurement possibilities of teachers verbal acitivity

nije evidentirano

measurement, teacher, verbal activity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

29-45-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Peko, Anđelka ; Mužić, Vladimir

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

1996.

953-96-006-0-9

Povezanost rada

Pedagogija