Interna revizija, kontrola i Total Quality Management (CROSBI ID 470330)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Peršić, Milena
hrvatski
Interna revizija, kontrola i Total Quality Management
Kvaliteta proizvoda i usluga postaje sve značajniji činitelj konkurentnosti poslovnih sustava na svjetskom tržištu te kriterij njihove ukupne uspješnosti. Kupci su za kvalitetniji proizvod i uslugu spremni platiti i višu cijenu, što obvezuje ponuđača da odgovarajućim sustavom internih i eksternih kontrola osigurava potpunu kvalitetu bez odstupanja. Dosadašnja praksa pokazuje da su traženu kvalitetu osiguravale službe kontrole i inspekcije, gdje se angažiralo i do 10 posto zaposlenih. Kako ove mjere nadzora nisu mogle bitno pridonijeti neposrednom uvećanju kvalitete, u novije vrijeme uvode se statističke metode kontrole, metode nulte greške, certifikacija kvalitete prema standardima ISO 9000ff, poticajne mjere za održanje kvalitete umjerene na sve zaposlene i drugo.
kontrola troškova kvalitete; kvaliteta usluga i proizvoda; interna revizija; TQM
nije evidentirano
engleski
Internal Auditing, Control and Total Quality Management
nije evidentirano
quality cost control; quality of product and service; internal auditing; TQM
nije evidentirano
Podaci o prilogu
87-110-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Interna revizija i kontrola
Žager, Lajoš
Zagreb:
Podaci o skupu
Interna ravizija i kontrola
ostalo
01.10.1998-02.10.1998
Opatija, Hrvatska