Problematika rada nastavnika u hrvatskom Podunavlje (CROSBI ID 470318)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vodopija, Irena ; Peko, Anđelka
hrvatski
Problematika rada nastavnika u hrvatskom Podunavlje
Školske 1997./98. godine u hrvatskim je odjelima bilo 1.050 učenika, u srpskim 2.060 i 240 u mađarskim. Na početku školske godine 1998./99. prijavilo se 2.030 učenika u hrvatske odjele, 1.200 u srpske i 266 mađarske. Podaci se mijenjaju ne samo na početku nego i tijekom školske godine. Broj učenika bi vjerojatno bio i veći da je obnova ubrzanija. U promjenjivosti mnogih elemenata obrazovnoga sustava u Podunavlju nastavnik ostaje njegov relativno postojan dio. Dosadašnja istraživanja uglavnom su se bavila učenicima, a manje nastavnicima. U praćenju ovoga problema teško se izdići iznad svakodnevice, pojedinačnih ljudskih sudbina na teorijsku razinu koja bi pomogla uspostavljanju sustava utemeljenog na pojedinačnim iskustvima i primijenjenog na pojedinačne probleme. Treba shvatiti da je proučavanje odgoja i obrazovanja djece povratnika, kao i utvrđivanje poteškoća s kojima še suočavaju njihovi nastavnici, ozbiljan problem naše pedagoške zbilje.
učitelj; hrvatsko Podunavlje
nije evidentirano
engleski
Problems of the Teachers in the Croatian Danube Basin
nije evidentirano
teacher; Croatian Danube Basin
nije evidentirano
Podaci o prilogu
564-569-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, V.
Rijeka: Sveučilište u Rijeci
Podaci o skupu
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
pozvano predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Rijeka, Hrvatska