Uloga nastavnika u obrazovanju prognane djece (CROSBI ID 470316)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena
hrvatski
Uloga nastavnika u obrazovanju prognane djece
Statistički pokazatelji Osječko-baranjske županije 1998. g. upućuje na zaključak da se samo polovica prognanih obitelji vratila u svoje domove. Školske godine 1998./99. i dalje je oko 2.000 prognane i izbjegle djece u osnovnim školama Osječko-baranjske županije. Navedeni brojevi, iza kojih stoji isto toliko posebnih ljudskih sudbina, obvezuju na propitivanje ciljeva obrazovanja i uloge nastavnika u pravcu ispunjavanja novih zahtjeva koji se nužno u nju i uključuju. Potrebno je znati što učenici znaju, razumiju i što mogu učiniti prije nego što nastavnik odredi sljedeće zahtjeve. Mora skrbiti o individualnim potrebama svakog učenika. Važna je i nenadoknadiva stalna emocionalna potpora učenicima. Ona nije manje bitna od drugih nastavnikovih podrški u ostvarivanju pretežno kognitivnih ciljeva, a i direktno će s odraziti i na ostvarivanje tih ciljeva.
obrazovanje; nastavnik; prognana djeca
nije evidentirano
engleski
The Teachers role in the educationof the returnees children
nije evidentirano
education; teacher; returnees children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
343-349-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, V.
Rijeka: Sveučilište u Rijeci
Podaci o skupu
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
pozvano predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Rijeka, Hrvatska