Marketing u kulturi (CROSBI ID 4436)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Marketing u kulturi
Unatoč svim poteškoćama u kojima se Hrvatska objektivno nalazi i koje s više ili manje uspjeha pokušava razriješiti, zasigurno se odvija odlučno kretanje prema tržišno organiziranom gospodarstvu u sklopu tzv. ekonomije prijelaznog razdoblja, koje se, ponajprije, očituje procesom ekonomske tranzicije. Ovaj se proces neumitno morao provesti u uvjetima cjelovito otvorenih tržišnih mogućnosti gospodarenja, jer se jedino u tim i takvim uvjetima ujedno i otvaraju realne pretpostavke cjelovitoga i adekvatnog restrukturiranja cjelokupnoga gospodarstva. To implicira tržišno ponašanje u svim segmentima življenja, kako u gospodarskim, tako i u izvangospodarskim. Marketing u kulturi u svojoj se osnovi bavi utvrđivanjem proizvoda, usluga i ideja kulture koji se nude ili potražuju na njihovom specifičnom tržištu, a na temelju čega se postavljaju konkretni mjerljivi marketinški ciljevi, razvijaju odgovarajući proizvodi kulture za koje je ustanovljena potražnja, komuniciraju i distribuiraju proizvodi kulture, te utvrđuju načini na koje će se ostvariti postavljeni marketinški ciljevi. Potonji će ciljevi biti ostvareni ukoliko ustanova kulture upotrijebi odgovarajuću marketinšku strategiju koja je usmjerena na izgrađivanje vjernosti korisnika, odnosno dugoročnijih odnosa suradnje s njima. Ovaj će odnos biti dugoročniji ukoliko je riječ o ustanovi kulture, a potom o proizvodima kulture koji imaju dobar image, potom ukoliko je riječ o proizvodima kulture koji su kvalitetni, odnosno koji imaju povoljan odnos između njihove cijene i kvalitete, a, naravno, to je ovisno i o osobinama korisnika, s druge strane.
kultura; marketing; neprofitni marketing; ustanove kulture
nije evidentirano
engleski
Marketing Culture
nije evidentirano
culture; marketing; nonprofit marketing; culture institutions
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2006.
953-253-016-9
262
objavljeno