Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promjene u obrazovanju odgojitelja temeljene na vrednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad. (CROSBI ID 470295)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Krstović, Jasna Promjene u obrazovanju odgojitelja temeljene na vrednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad. // Vrednovanje obrazovanja, Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenoga skupa / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1998. str. 92-103-x

Podaci o odgovornosti

Krstović, Jasna

hrvatski

Promjene u obrazovanju odgojitelja temeljene na vrednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad.

U radu se polazi od neophodnosti afirmacije obrazovanja kao osnove razvoja, naglašavanjem odnosa općeg razvoja društva kao složene kategorije i obrazovanja kao mogućnosti i sredstava za ostvarenje razvojnih akcija. Na taj se način u najuži odnos stavljaju kategorije razvoja i obrazovanja kao nova kvalitativna dimenzija složenog procesa ljudskog napretka uopće. Pri tom, najznačuje se njihova međuzavisnost što proizlazi iz spoznaje da se izvorni razvojni potencijali ostvaruju u stvaralačkim mogućnostima čovjakovog intelekta i prihvaćanjem čovjeka kao najvažnijeg činitelja razvoja. Stoga se mnoga nastojanja društvenog konteksta moraju usmjeriti na aktivizaciju latentnih čovjekovih mogućnosti koje se ostvaruju uvažavanjem obrazovanja kao osnovne pretpostavke njegove afirmacije. Suvremeno određenje obrazovanja kao djelatnosti ogleda se kroz naglašavanje međuzavisnosti njegove kvalitete s razvojnim određenjem dajući mu tako novu dimenziju u njegovu širokom pojmovnom određenju.

promjena; obrazovanje odgojitelja; uvođenje početnika.

nije evidentirano

engleski

Changes in educator’s schooling based on evaluation process of introduction of evaluation beginners in to educational work

nije evidentirano

changes; educator’schooling; introduction of educational beginers.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

92-103-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

Vrednovanje obrazovnog procesa

pozvano predavanje

12.12.1998-13.12.1998

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija