Promjene u obrazovanju odgojitelja temeljene na vrednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad. (CROSBI ID 470295)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna
hrvatski
Promjene u obrazovanju odgojitelja temeljene na vrednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad.
U radu se polazi od neophodnosti afirmacije obrazovanja kao osnove razvoja, naglašavanjem odnosa općeg razvoja društva kao složene kategorije i obrazovanja kao mogućnosti i sredstava za ostvarenje razvojnih akcija. Na taj se način u najuži odnos stavljaju kategorije razvoja i obrazovanja kao nova kvalitativna dimenzija složenog procesa ljudskog napretka uopće. Pri tom, najznačuje se njihova međuzavisnost što proizlazi iz spoznaje da se izvorni razvojni potencijali ostvaruju u stvaralačkim mogućnostima čovjakovog intelekta i prihvaćanjem čovjeka kao najvažnijeg činitelja razvoja. Stoga se mnoga nastojanja društvenog konteksta moraju usmjeriti na aktivizaciju latentnih čovjekovih mogućnosti koje se ostvaruju uvažavanjem obrazovanja kao osnovne pretpostavke njegove afirmacije. Suvremeno određenje obrazovanja kao djelatnosti ogleda se kroz naglašavanje međuzavisnosti njegove kvalitete s razvojnim određenjem dajući mu tako novu dimenziju u njegovu širokom pojmovnom određenju.
promjena; obrazovanje odgojitelja; uvođenje početnika.
nije evidentirano
engleski
Changes in educators schooling based on evaluation process of introduction of evaluation beginners in to educational work
nije evidentirano
changes; educatorschooling; introduction of educational beginers.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
92-103-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
Vrednovanje obrazovnog procesa
pozvano predavanje
12.12.1998-13.12.1998
Osijek, Hrvatska