Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju (CROSBI ID 525581)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bonacin, Dobromir ; Kosinac, Zdenko
hrvatski
Stavovi prema nastavniku kao kriterij sustava vrijednosti nastavnog procesa u srednjem usmjerenom obrazovanju
NA uzorku od 1220 učenika srednjoškolskih centara u Splitu šk.g. 1985/86 sprovedeno je istraživanje stavova i interesa prema temeljnim vrijednostima nastave TZK-e. U regresijskoj i kanoničkoj korelacijskoj analizi lik nastavnika je postavljen u ulogu kriterija od kojeg zavise efekti rada i formiranja sustava vrijednosti. DObijeni rezultati ukazuju da je u procesu nastave nastavnik izuzetno važan činilac. Stavovi i interesi učenika jasno ukazuju da je parcijalizacija na pojedine komponente sveukupnog lika nastavniak nedopustiva, i da samo integracija stručno-pedagoških i kulturoloških vrijednosti jest garancija uspješnog odgojno-obrazovnog rada. Ukoliko nastavnik želi da bude u funkciji ostvarivanja društvenih zadataka i potreba učenika mora uvažavati i stavove subjekata obuhvaćenih nastavom tjelesne i zdravstvene kulture.
učenici; stavovi; vrijednosti
nije evidentirano
engleski
Attitudes about teacher as criteria of teaching process evaluation system in grammar schools
nije evidentirano
pupils; attitudes; values
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-50-x.
1987.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije. Zbornik radova
Berković, Luka
Novi Sad: Fakultet fizičke kulture Univerziteta u Novom Sadu
Podaci o skupu
III kongres pedagoga fizičke kulture Jugoslavije
predavanje
19.11.1987-21.11.1987
Novi Sad, Jugoslavija