Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja (CROSBI ID 129577)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Kosinac, Zdenko ; Bonacin, Dobromir ; Nikolić, Mira
hrvatski
Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja
Na uzorku od 200 studentica razredne nastave i 200 studentica nenastavničkih studija u Splitu izvršene su diskriminativne analize u prostoru patoloških konativnih faktora i na odabranom setu motoričkih varijabli. Također, na uzorku od 159 studentica razreden nastave i 147 studentica nenastavničkih studija u Splitu izvršene su diskriminativne analize u kognitivnom prostoru. U aptološkom konativnom sistemu skupine se razlikuju u multidimenzionalnom prostoru, dok je kod motornog to slučaj samo djelomično. Primjenjeni kognitivni testovi ne pokazuju postojanje razlika između uzoraka. Predloženo je da se ustanovi egzaktan sistem selekcije kandidata za nastavnički studij s maksimalnom vjerodostojnošču uspješnog završetak studija i jednako uspješnog odgojno-obrazovnog rada.
studenice; konativne; motoričke; kognitivne dimenzije
Među autore je pogrešno napisan "Miroslav Nikolić", a stvarno se radi o psihologinji Miri Nikolić.
engleski
A comparison between the female students in the elementary school teacher training programme and the female students in the non-teacher programmes by indicators of the connate, motoric and cognitive processing
nije evidentirano
female students; connate; motoric; cognitive dimensions
nije evidentirano