Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja (CROSBI ID 129577)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Kosinac, Zdenko ; Bonacin, Dobromir ; Nikolić, Mira Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja // Pedagoški rad, 42 (1987), 4; 435-441-x

Podaci o odgovornosti

Kosinac, Zdenko ; Bonacin, Dobromir ; Nikolić, Mira

hrvatski

Usporedba studentica razredne nastave i nenastavničkih studija po indikatorima konativnog, motoričkog i kognitivnog funkcioniranja

Na uzorku od 200 studentica razredne nastave i 200 studentica nenastavničkih studija u Splitu izvršene su diskriminativne analize u prostoru patoloških konativnih faktora i na odabranom setu motoričkih varijabli. Također, na uzorku od 159 studentica razreden nastave i 147 studentica nenastavničkih studija u Splitu izvršene su diskriminativne analize u kognitivnom prostoru. U aptološkom konativnom sistemu skupine se razlikuju u multidimenzionalnom prostoru, dok je kod motornog to slučaj samo djelomično. Primjenjeni kognitivni testovi ne pokazuju postojanje razlika između uzoraka. Predloženo je da se ustanovi egzaktan sistem selekcije kandidata za nastavnički studij s maksimalnom vjerodostojnošču uspješnog završetak studija i jednako uspješnog odgojno-obrazovnog rada.

studenice; konativne; motoričke; kognitivne dimenzije

Među autore je pogrešno napisan "Miroslav Nikolić", a stvarno se radi o psihologinji Miri Nikolić.

engleski

A comparison between the female students in the elementary school teacher training programme and the female students in the non-teacher programmes by indicators of the connate, motoric and cognitive processing

nije evidentirano

female students; connate; motoric; cognitive dimensions

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42 (4)

1987.

435-441-x

objavljeno

0031-384X

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija