Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA (CROSBI ID 129308)

Prilog u časopisu | ostalo

Cetinski, Vinka INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA // Hrvatska konferencija o kvaliteti, 1 (2005), 1-15-x

Podaci o odgovornosti

Cetinski, Vinka

hrvatski

INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA

Priobalne destinacije su danas najpopularnija turistička odredišta u Europi i ostatku svijeta. Prema istraživanjima o navikama Europljana pri odabiru turističke destinacije, priobalno područje i dalje zauzima vodeće mjesto sa 63% turista. Devedesetih godina prošloga stoljeća u europskim priobalnim destinacijama masovnoga turizma, koje su uglavnom zašle u fazu zrelosti ili čak pada u svome životnome ciklusu, javlja se potreba za promjenom, za novom kvalitetom, traži se put podmlađivanja zastarjele koncepcije turističkoga proizvoda. Razvoj metodologije integralnog upravljanja kvalitetom (IQM – integrated quality management) pruža alate koje mnogim destinacijama donose slamku spasa. Novo shvačanje destinacije kao cjelovit poslovni sustav, angažman turističkih profesionalaca, turista i lokalnoga stanovništva, te briga o okolišu (prirodna, kulturna i povijesna baština), temeljne su odrednice IQM koncepta. Hrvatske turističke priobalne destinacije također se, prema uobičajenim pokazateljima turističkoga prometa, nalaze u razdoblju zrelosti, a neke možda i u stagnaciji ili čak padu, no još nemaju definiran sustav destinacijskoga upravljanja kvalitetom. U članku su predstavljeni praktični rezultati uvođenja IQM u Calviji i mogućnosti primjene u Hrvatskoj, na primjeru priobalne turističke destinacije Otok Cres.

integralno upravljanje kvalitetom (IQM) priobalnih destinacija; EFQM model izvrsnosti (EFQM excellence model); petlja kvalitete (quality loop); balanced score card

nije evidentirano

engleski

INTEGRALNO(IQM)UPRAVLJANJE KVALITETOM PRIOBALNIH TURISTIČKIH DESTINACIJA

nije evidentirano

integralno upravljanje kvalitetom (IQM) priobalnih destinacija; EFQM model izvrsnosti (EFQM excellence model); petlja kvalitete (quality loop); balanced score card

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1

2005.

1-15-x

objavljeno

1334-7691

Povezanost rada

Ekonomija