Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem (CROSBI ID 346190)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Vlašić, Goran Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem / Kesić, Tanja (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2005

Podaci o odgovornosti

Vlašić, Goran

Kesić, Tanja

hrvatski

Interaktivna marketinška komunikacija kao čimbenik personalizacije odnosa s potrošačem

Predmet rada odnosi se na analizu mogućnosti implementacije interaktivne marketinške komunikacije kao čimbenika personalizacije odnosa s potrošačem u Hrvatskoj s aspekta i potrošača i poduzeća kao zainteresiranih strana. Ciljevi rada su teorijski se upoznati s konceptom interaktivne marketinške komunikacije, teorijski se upoznati s konceptom personalizacije odnosa s potrošačem, analizirati čimbenike koji utječu na interaktivnu marketinšku komunikaciju, analizirati utjecaj interaktivne marketinške komunikacije na personalizaciju odnosa s potrošačem, utvrditi mogućnosti implementacije interaktivne marketinške komunikacije kao čimbenika personalizacije odnosa s potrošačem, predložiti model uspješnog provođenja interaktivne marketinške komunikacije i ostvarivanja personaliziranih odnosa s potrošačem

interaktivna marketinška komunikacija; personalizacija odnosa s potrošačem; marketing odnosa

nije evidentirano

engleski

Interactive Marketing Communication as a Factor of Relationship Personalization with Consumers

nije evidentirano

interactive marketing communication; relationship personalization with consumers; relationship marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

303

11.10.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija