Ikonografija Bezgrešnog začeća u slikarstvu 16. i prve polovice 17. stoljeća u Istri i na Krku – motivi iz Starog i Novog zavjeta (CROSBI ID 524856)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Kudiš Burić, Nina
hrvatski
Ikonografija Bezgrešnog začeća u slikarstvu 16. i prve polovice 17. stoljeća u Istri i na Krku – motivi iz Starog i Novog zavjeta
Uvenecijanskom se slikarstvu krajem 15. i početkom 16. stoljeća počinje oblikovati ikonografija Bezgrešnog začeća. Početno je ona usko povezana s ikonografijom Bogorodičina uznesenja te je naročito propagirana i podržana od franjevaca. Vrlo rano, već tijekom trećeg desetljeća motiv Bezgrešnog začeća, obogaćen simbolima Marijinih epiteta susrećemo na djelima Girolama Santacrocea na poliptihu iz Košljuna, ali i na hvarskom oltaru, oba u franjevačkim crkvama. Svoj konačni oblik i vrhunac popularnosti ovaj motiv u venecijanskom slikarstvu dobiva tek krajem 16. i početkom 17. stoljeća.
motiv bezgrešnog začeća; slikarstvo 16. i 17. stoljeća; Girolamo Santacroce
nije evidentirano
engleski
The Iconography of the Immaculate Conception in the painting of the 16th and the first half of the 17th centuries in Istria and Krk - the Motifs from the Old and the New Testament
nije evidentirano
the motifs of the Immaculate Conception; painting of the 16th and 17th centuries; Girolamo Santacroce
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
međunarodni slavistički skup, Sekcija KRISTOLOŠKE TEME – ; RIJEČ I SLIKA U KRŠĆANSKOJ IKONOGRAFIJI
pozvano predavanje
22.06.2006-25.06.2006
Opatija, Hrvatska