Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 282437

Primjena marketinga u vanjskotrgovinskoj praksi


Klobučar, Marija
Primjena marketinga u vanjskotrgovinskoj praksi 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Primjena marketinga u vanjskotrgovinskoj praksi
(Implementation of marketing in foreign trade practice)

Autori
Klobučar, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
10.07.

Godina
2006

Stranica
77

Mentor
Bezić, Heri

Ključne riječi
Vanjska trgovina; marketing; međunarodna razmjena
(Foreign trade; marketing; international exchange)

Sažetak
Primjena marketinga u vanjskoj trgovini obiluje različitim specifičnostima koje su uvjetovane upravo razlikama između pojedinih tržišta. Iz tog je razloga ona mnogo složenija i rizičnija nego u nacionalnoj trgovini. Kako bi se uklonili ili pak umanjili brojni rizici poslovanja na stranim tržištima, potrebno je uložiti značajne napore u istraživanje stranih tržišta kako bi se poduzeća mogla uskladiti s potrebama i preferencijama stranih potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0081007

Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka