Strateška analiza hrvatske konditorske industrije (CROSBI ID 346137)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Fraculj, Mario
Tipurić, Darko
hrvatski
Strateška analiza hrvatske konditorske industrije
Osnovni cilj ovog rada jest analizirati strukturu hrvatske konditorske industrije i utvrditi veličinu i utjecaj, te opću konstelaciju i dinamiku pet konkurentskih sila iz Porterovog modela ''proširenog suparništva''. Uz ovo su vezani i ostali ciljevi istraživanja: (1) opisati osnovna ekonomska obilježja hrvatske konditorske industrije, utvrditi fazu životnog ciklusa industrije, trendove i osnovne pokretače industrijskog rasta, (2)odrediti privlačnost, odnosno dugoročni profitni potencijal hrvatske konditorske industrije i ključne čimbenike tržišnog uspjeha, (3) predvidjeti buduća kretanja u industriji i identificirati moguće strateške inicijative za mijenjanje industrijske strukture.
Strateška analiza ; konditorska industrija
nije evidentirano
engleski
Strategic Analysis of Croatian Confectionery Industry
nije evidentirano
Strategic analysis ; Confectionery industry
nije evidentirano
Podaci o izdanju
167
15.12.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb