Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu (CROSBI ID 33775)

Prilog u knjizi | ostalo

Srića, Velimir Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu // Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.] / Srića, Velimir ; Kliment, Antun (ur.). Zagreb: Delfin - razvoj managementa, 2006. str. 27-38-x

Podaci o odgovornosti

Srića, Velimir

hrvatski

Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu

Strateška prednost bilo koje organizacije temelji se na privremenom monopolu. Mi smo nešto u stanju uraditi što drugi još ne mogu. Mi nešto znamo što drugi još ne znaju. Mi smo otkrili šansu i prigodu koju drugi još nisu prepoznali. Mi smo spremni za nešto što druge još iznenađuje… Naravno, takav je monopol uvijek kratkog vijeka jer drugi će saznati, moći, osposobiti se i postati spremni. U međuvremenu mi moramo potražiti nove šanse, nove privremene monopole, ili ćemo, pod pritiskom narasle konkurencije, propasti.Posao svih poslova je, kako nas je naučio Peter Drucker, zadržati postojeće i privući nove kupce. Kad biste upitali skupinu menadžera koja je najvažnija od svih njihovih aktivnosti, većina bi vjerojatno rekla: Moram prodati! Sve što radim prolazi ili pada na tržištu i sve se vidi u bilancama i izvješćima, gdje količina prodaje i ostvarena dobit govore o tome koliko sam bio uspješan.

strategija, kultura, trgovina, prodaja, globalizacija

nije evidentirano

engleski

Strategy and culture in modern global selling

nije evidentirano

strategy, culture, trade, sales, globalization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

27-38-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.]

Srića, Velimir ; Kliment, Antun

Zagreb: Delfin - razvoj managementa

2006.

953-95056-1-5

Povezanost rada

Ekonomija