Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu (CROSBI ID 33775)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Srića, Velimir
hrvatski
Strategija i kultura prodaje na suvremenom tržištu
Strateška prednost bilo koje organizacije temelji se na privremenom monopolu. Mi smo nešto u stanju uraditi što drugi još ne mogu. Mi nešto znamo što drugi još ne znaju. Mi smo otkrili šansu i prigodu koju drugi još nisu prepoznali. Mi smo spremni za nešto što druge još iznenađuje… Naravno, takav je monopol uvijek kratkog vijeka jer drugi će saznati, moći, osposobiti se i postati spremni. U međuvremenu mi moramo potražiti nove šanse, nove privremene monopole, ili ćemo, pod pritiskom narasle konkurencije, propasti.Posao svih poslova je, kako nas je naučio Peter Drucker, zadržati postojeće i privući nove kupce. Kad biste upitali skupinu menadžera koja je najvažnija od svih njihovih aktivnosti, većina bi vjerojatno rekla: Moram prodati! Sve što radim prolazi ili pada na tržištu i sve se vidi u bilancama i izvješćima, gdje količina prodaje i ostvarena dobit govore o tome koliko sam bio uspješan.
strategija, kultura, trgovina, prodaja, globalizacija
nije evidentirano
engleski
Strategy and culture in modern global selling
nije evidentirano
strategy, culture, trade, sales, globalization
nije evidentirano
Podaci o prilogu
27-38-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kako prodavati u EU : strategija, tehnologija i standardi prodaje / Hugo Birolla ... [et al.]
Srića, Velimir ; Kliment, Antun
Zagreb: Delfin - razvoj managementa
2006.
953-95056-1-5