Samoprocjena i procjena djece s posebnim potrebama i vršnjaka u redovnoj školi u odnosu na druženje (CROSBI ID 346125)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Gorup-Rožić, Josipa
Sekušak-Galešev, Snježana
Wagner Jakab, Ana
hrvatski
Samoprocjena i procjena djece s posebnim potrebama i vršnjaka u redovnoj školi u odnosu na druženje
Prethodna istraživanja su pokazala da djeca s posebnim potrebama još nisu u potpunosti prihvačena u školama, od strane učitelja i vršnjaka.Cilj ovog rada bio je utvrditi povezanost samoprocjene odnosa s vršnjacima, učenika s posebnim potrebama, s njihovim položajem u razredu s obzirom na sociometrijski kriterij druženje.
djeca s posebnim potrebama; vršnjaci; sociometrija; socijalizacija; redovne škole
nije evidentirano
engleski
Self-assesment and assesment of children with special needs and their peers from regular school in relation of spending time together
nije evidentirano
children with special needs; peers; sociometric; socialization; regulra schools
nije evidentirano
Podaci o izdanju
43
26.06.2006.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb