Pregled bibliografske jedinice broj: 282154
Samoprocjena i procjena djece s posebnim potrebama i vršnjaka u redovnoj školi u odnosu na druženje
Samoprocjena i procjena djece s posebnim potrebama i vršnjaka u redovnoj školi u odnosu na druženje, 2006., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 282154 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoprocjena i procjena djece s posebnim potrebama i vršnjaka u redovnoj školi u odnosu na druženje
(Self-assesment and assesment of children with special needs and their peers from regular school in relation of spending time together)
Autori
Gorup-Rožić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
26.06
Godina
2006
Stranica
43
Mentor
Sekušak-Galešev, Snježana
Neposredni voditelj
Wagner Jakab, Ana
Ključne riječi
djeca s posebnim potrebama; vršnjaci; sociometrija; socijalizacija; redovne škole
(children with special needs; peers; sociometric; socialization; regulra schools)
Sažetak
Prethodna istraživanja su pokazala da djeca s posebnim potrebama još nisu u potpunosti prihvačena u školama, od strane učitelja i vršnjaka.Cilj ovog rada bio je utvrditi povezanost samoprocjene odnosa s vršnjacima, učenika s posebnim potrebama, s njihovim položajem u razredu s obzirom na sociometrijski kriterij druženje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija