Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoprocjena i procjena djece s posebnim potrebama i vršnjaka u redovnoj školi u odnosu na druženje (CROSBI ID 346125)

Ocjenski rad | diplomski rad

Gorup-Rožić, Josipa Samoprocjena i procjena djece s posebnim potrebama i vršnjaka u redovnoj školi u odnosu na druženje / Sekušak-Galešev, Snježana (mentor); Wagner Jakab, Ana (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2006

Podaci o odgovornosti

Gorup-Rožić, Josipa

Sekušak-Galešev, Snježana

Wagner Jakab, Ana

hrvatski

Samoprocjena i procjena djece s posebnim potrebama i vršnjaka u redovnoj školi u odnosu na druženje

Prethodna istraživanja su pokazala da djeca s posebnim potrebama još nisu u potpunosti prihvačena u školama, od strane učitelja i vršnjaka.Cilj ovog rada bio je utvrditi povezanost samoprocjene odnosa s vršnjacima, učenika s posebnim potrebama, s njihovim položajem u razredu s obzirom na sociometrijski kriterij druženje.

djeca s posebnim potrebama; vršnjaci; sociometrija; socijalizacija; redovne škole

nije evidentirano

engleski

Self-assesment and assesment of children with special needs and their peers from regular school in relation of spending time together

nije evidentirano

children with special needs; peers; sociometric; socialization; regulra schools

nije evidentirano

Podaci o izdanju

43

26.06.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Demografija