Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Aktualiziranje i usklađivanje projekta luke Vukovar i Višenamjenskog kanala Dunav-Sava na temelju današnjih spoznaja (CROSBI ID 524763)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Marušić, Josip ; Kolovrat, Ivan Aktualiziranje i usklađivanje projekta luke Vukovar i Višenamjenskog kanala Dunav-Sava na temelju današnjih spoznaja. Zagreb, 2005. str. 46-52-x

Podaci o odgovornosti

Marušić, Josip ; Kolovrat, Ivan

hrvatski

Aktualiziranje i usklađivanje projekta luke Vukovar i Višenamjenskog kanala Dunav-Sava na temelju današnjih spoznaja

U radu je dat prikaz osnovnih pokazatelja o projektu VIŠENAMJENSKOG KANALA DUNAV-SAVA (VKDS) i nove luke VUKOVAR. Idejni projekt za kompletan VKDS završen je 1997. g., a glavni projekt za dionicu od km 0+000 do km 9+000 završen je krajem 1998. godine. Komisija za ocjenu utjecaja na okoliš VKDS donijela je 16. ožujka 1999. RJEŠENJE kojim se utvrđuje da je namjeravani zahvat VKDS prihvatljiv za okoliš uz primjenu mjera zaštite okoliša i provedbu programa praćenja stanja okolillša prije početka, kod pripreme i gradnje i korištenja objekata VKDS. Za dionicu VKDS od km 0+000 do km 9+000 ne postoje ograničenja i za tu dionicu je moguće je dovršenjem potrebne dokumentacije pristupiti ishođenju lokacijske i načelne građevinske dozvole. Opisani su glavni pokazatelji s potrebnim grafičkim prikazima projektnog rješenja VKDS od Vukovara do Šamca (dužine 61, 4 km) po parametrima V.b klase međunarodnih unutarnjih plovnih puteva. Posebno su prikazani osnovni podaci za projekt Nove luke Vukovar (NLV) s pripadajućim objektima od km 7+000 do km 9+000 VKDS. Iz Studije izvodljivosti NLV dati su potrebni opisni, numerički i grafički pokazatelji za njen razvoj u razdoblju 30 godina – s povećanjem prometa do 7.000.000 t godišnje. U radu su navedeni mjerodavni pokazatelji koji ukazuju i potvrđuju opravdanost izgradnje VKDS i NLV kao sastavnog dijela programa prometnog i gospodarskog povezivanja Podunavlja i Jadrana i to kako hrvatskog tako i europskog gravitirajućeg područja. Posebno je ukazano na potrebu nastavka suradnje sa stručnjacima iz tvrtke &laquo ; Rhein-Main-Donau&raquo ; , AG, München, na poslovima dovršenja studijske i projektne dokumentacije kao pripreme za početak izgradnje VKDS i NLV.

plovni put; višenamjenski kanal; luka; gospodarski ravoj

nije evidentirano

engleski

Actualizing and harmonizing of Vukovar port project and Multipurpose canal Dunav-Sava on the basis of new knowledge

nije evidentirano

inland waterway; multipurpose canal; port; economic development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

46-52-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zagreb:

Podaci o skupu

2. IPC forum &laquo ; INTERMODALNI PROMET U PROSTORU DUNAV-JADRAN&raquo ;

predavanje

07.10.2005-07.10.2005

Vukovar, Hrvatska

Povezanost rada

Građevinarstvo