Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Approaches to Cultural Pluralism: Pedagogical Implications (CROSBI ID 470171)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Godler, Zlata Approaches to Cultural Pluralism: Pedagogical Implications // Multiculturalism and Post-Communism: Tradition and Democratic Processes / Kukoč, Mislav ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.). Zagreb: Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO, 1997. str. 41-41-x

Podaci o odgovornosti

Godler, Zlata

engleski

Approaches to Cultural Pluralism: Pedagogical Implications

This paper examines theoretical frameworks of and practical approaches to the phenomenon of cultural pluralism. In particular, it discusses pedagogical implications derived from various orientations, based on comparative analysis and empirical research.

Cultural pluralism; pedagogy; education; interculturalism

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

41-41-x.

1997.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Multiculturalism and Post-Communism: Tradition and Democratic Processes

Kukoč, Mislav ; Spajić-Vrkaš, Vedrana

Zagreb: Hrvatsko povjerenstvo za UNESCO

Podaci o skupu

Multiculturalism and Post-Communism: Tradition and democratic Processes

predavanje

27.11.1997-29.11.1997

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija