eLearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave (CROSBI ID 524670)
Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Kralj, Lidija
hrvatski
eLearning: nužnost preispitivanja metodičkih postavki nastave
Promatrajući eLearning kao kontinuum poučavanja na čijem se jednom kraju nalazi klasična nastava, a na drugom učenje na daljinu primjećujemo da se s promjenama u upotrebi tehnologija u poučavaju sukladno mijenjaju i metodički pristupi. Iako na prvi pogled izgleda kao da upotreba eLearninga smanjuje potrebu za odgovarajućim metodičkim pristupom, situacija je zapravo potpuno suprotna. eLearning zahtijeva da metodički pristup bude dobro osmišljen i pripremljen još na početku izrade materijala za eLearning što uvjetuje predviđanje potreba budućih učenika/korisnika. U radu analiziramo postojeće stanje upotrebe eLearninga u obrazovanju po svim nivoima od osnovnog školstva preko vokacijskog obrazovanja do visokog školsva i promjene u metodičkom pristupu koje je donijela upotreba tehnologija. Predviđamo promjene u metodičkom pristupu koje bi se mogle i trebale dešavati sljedećih godina s proširenjem upotrebe suvremenih metoda i pristupa poučavanju u nastavi ovisno o nivou i svrsi obrazovanja.
ePoučavanje; Metodika; eObrazovanje; eNastava; informacijske tehnologije
nije evidentirano
engleski
eLearning: reframing learning methodical guidelines
nije evidentirano
Methodics; eLearning; eTeaching; ICT; Education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2006.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Edupoint
Zagreb: MZOIŠ RH
1333-5987
Podaci o skupu
Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.
predavanje
21.09.2006-23.09.2006
Šibenik, Hrvatska