Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

eLearning: Tko je tu učenik? (CROSBI ID 524668)

Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad

Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Kralj, Lidija eLearning: Tko je tu učenik? // Edupoint. 2006

Podaci o odgovornosti

Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Kralj, Lidija

hrvatski

eLearning: Tko je tu učenik?

Nazočnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi dovela je do značajnih izmjena u položaju pojedinih elemenata nastavnog/obrazovnog procesa. Izmjene se očituju u strukturi i funkciji tih elemenata.U obrazovnom procesu se utjecaj tehnologija može promatrati sa stanovišta svakog od elemenata obrazovanja: učenika, nastavnika, sadržaja/programa ili konteksta u kojem se navedeni elementi nalaze. U ovom radu se razmatra promjena uloge učenika, kao posljedica utjecaja tehnologije, po značenju i po funkciji u spomenutom procesu. Postavljen u položaj eUčenika , posebno u on-line nastavi učenik dobiva svoju virtualnu dimenziju i gubi uobičajenu osobnost. Također se u radu razmatra položaj učenika prema definiciji , s njegovog aspekta, konačnih ciljeva nastave, te transformacija uloge učenika u ovisnosti od transformacije ostalih elemenata nastave. Nadalje razmatra se uloga učenika u okviru pojedinih vremenskih faza obrazovanja po vertikali kroz danas sve potrebnije cjeloživotno obrazovanje.

ePoučavanje; Učenik; eUčenik; eUčenje; eNastava; informacijske tehnologije

nije evidentirano

engleski

eLearning: Who is Learner?

nije evidentirano

eLearning; Learner; eLearner; eTeaching; ICT

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2006.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Edupoint

Zagreb: MZOIŠ RH

1333-5987

Podaci o skupu

Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.

predavanje

21.09.2006-23.09.2006

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija