eLearning: Tko je tu učenik? (CROSBI ID 524668)
Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pogarčić, Ivan ; Babić, Snježana ; Kralj, Lidija
hrvatski
eLearning: Tko je tu učenik?
Nazočnost informacijsko komunikacijskih tehnologija u nastavi dovela je do značajnih izmjena u položaju pojedinih elemenata nastavnog/obrazovnog procesa. Izmjene se očituju u strukturi i funkciji tih elemenata.U obrazovnom procesu se utjecaj tehnologija može promatrati sa stanovišta svakog od elemenata obrazovanja: učenika, nastavnika, sadržaja/programa ili konteksta u kojem se navedeni elementi nalaze. U ovom radu se razmatra promjena uloge učenika, kao posljedica utjecaja tehnologije, po značenju i po funkciji u spomenutom procesu. Postavljen u položaj eUčenika , posebno u on-line nastavi učenik dobiva svoju virtualnu dimenziju i gubi uobičajenu osobnost. Također se u radu razmatra položaj učenika prema definiciji , s njegovog aspekta, konačnih ciljeva nastave, te transformacija uloge učenika u ovisnosti od transformacije ostalih elemenata nastave. Nadalje razmatra se uloga učenika u okviru pojedinih vremenskih faza obrazovanja po vertikali kroz danas sve potrebnije cjeloživotno obrazovanje.
ePoučavanje; Učenik; eUčenik; eUčenje; eNastava; informacijske tehnologije
nije evidentirano
engleski
eLearning: Who is Learner?
nije evidentirano
eLearning; Learner; eLearner; eTeaching; ICT
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2006.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Edupoint
Zagreb: MZOIŠ RH
1333-5987
Podaci o skupu
Savjetovanje HDPIO: Računalo u školi X.
predavanje
21.09.2006-23.09.2006
Šibenik, Hrvatska