Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja (CROSBI ID 33733)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Marušić, Iris Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 219-257-x

Podaci o odgovornosti

Marušić, Iris

hrvatski

Motivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja

Iz perspektive suvremenih motivacijskih teorija, posebice teorije vrijednosti i očekivanja, ispitivane su spolne razlike u učeničkoj percepciji školskih predmeta na dimnezijama zanimljivosti, razumljivosti, t ežine, te relevantnosti za sadašnji i budući život. Podaci su ukazali na niz konzistentnih spolnih razlika u percepciji pojedinih aspekata vrijednosti školskih predmeta. Općenito, djevojčice u odnosu na dječake višre preferiraju materinski i strani jezik te biologiju, a dječaci tjelesnu i zdravstvenu kulturu, povijest i fiziku.

školska motivacija, školski predmeti, spolne razlike, teorije motivacije

nije evidentirano

engleski

Motivation and school subjects: gender differences in the context of expectancy-value theory

nije evidentirano

school motivation, school subjects, gender differences, motivational theories

nije evidentirano

Podaci o prilogu

219-257-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive

Baranović, Branislava

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2006.

953-6218-28-3

Povezanost rada

Pedagogija