Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promet: željeznica i luka (CROSBI ID 33724)

Prilog u knjizi | stručni rad

Palinić, Nana Promet: željeznica i luka / Traffic Service - Railway and Port // Industrijski krajolik - Industrial Landscape / Glavočić, Daina (ur.). Rijeka: Muzej moderne i suvremene umjetnosti Rijeka, 2005. str. 20-21 ; 44-45 ;-x

Podaci o odgovornosti

Palinić, Nana

hrvatski

Promet: željeznica i luka

Ključni element u oblikovanju riječkog urbanog krajolika bila je arhitektura prometnih zgrada vezana uz izgradnju luke i željeznice. Uz najistaknutiju zgradu - kolodvor, izgrađene su upravne zgrade, skladišta, servisne i pomoćne građevine. Najbrojnije i najdominantnije građevine koje se podižu u lučkoj zoni višekatna su trajna skladišta kojih je u šezdesetogodišnjem razdoblju izgrađeno šezdesetak. The key element in forming the urban landscape of Rijeka was the architecture of its traffic service buildings, connected with the building of the port and railway. With the most prominent building - new Railway Station - many other buildings were constructed: administration buildings, warehouses, ancillary and service buildings.The largest number and most dominant buildings to be erected in the port zone were multi-story permanent warehouses, and during a sixty year period some forty such warehouses had been erected.

Rijeka, prometne zgrade, željeznica, luka

nije evidentirano

engleski

Traffic Service - Railway and Port

Ključni element u oblikovanju riječkog urbanog krajolika bila je arhitektura prometnih zgrada vezana uz izgradnju luke i željeznice. Uz najistaknutiju zgradu - kolodvor, izgrađene su upravne zgrade, skladišta, servisne i pomoćne građevine. Najbrojnije i najdominantnije građevine koje se podižu u lučkoj zoni višekatna su trajna skladišta kojih je u šezdesetogodišnjem razdoblju izgrađeno šezdesetak. The key element in forming the urban landscape of Rijeka was the architecture of its traffic service buildings, connected with the building of the port and railway. With the most prominent building - new Railway Station - many other buildings were constructed: administration buildings, warehouses, ancillary and service buildings.The largest number and most dominant buildings to be erected in the port zone were multi-story permanent warehouses, and during a sixty year period some forty such warehouses had been erected.

Rijeka, traffic service buildings, railway, port

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

20-21 ; 44-45 ;-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Industrijski krajolik - Industrial Landscape

Glavočić, Daina

Rijeka: Muzej moderne i suvremene umjetnosti Rijeka

2005.

953-6501-40-6

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano