Utjecaj TV reklama na djecu - komercijalizacija djetinjstva (CROSBI ID 524470)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kušić, Siniša ; Grubišić, Danijela
hrvatski
Utjecaj TV reklama na djecu - komercijalizacija djetinjstva
Autori ovog rada iznose (teorijsku) analizu utjecaja TV reklama na djecu. Prikazane su glavne pretpostavke mogućnosti utjecaja TV reklama na dječju pažnju, dječju sposobnost razlikovanja TV programa od TV reklama, njihove sposobnosti razumijevanja svrhe reklamiranja, interpretaciju poruke i sadržaja reklame, te utjecaj reklamiranja na dječje vrijednosti, stavove, znanja i želje. Istraživanja pokazuju visoke mogućnosti manipulacije pomoću TV reklama i zbog toga autori smatraju da je važno medijsko opismenjivanje sa kojim treba početi od ranih godina.
djeca; TV reklame; komercijalizacija djetinjstva; materijalizam
nije evidentirano
engleski
The influence of TV advertisements on children - commercialization of childhood
nije evidentirano
children; TV advertising; commercialization of childhood; materialism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
169-174-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mediji v izobraževanju
Blažič, Marjan
Novo Mesto: Pedagoška fakulteta Univerze v Kopru, Visokošolsko središče Novo mesto, Visoka šola za upravljanje in poslovanje
Podaci o skupu
Mediji v izobraževanju - Media in education
predavanje
07.10.2004-08.10.2004
Novo Mesto, Slovenija